Tel tel dökülen duvara boya vurmak gerek Çok dikkat et karşına çıkabilir engerek Sıva ister koca taşlar, çatılmasın kaşlar Aşk nazla başlar, saz çalar oturunca taşlar.
Garip görme sana aşk ile bakan gözleri Küçümseme sana atfedilen şık sözleri Hele büyük bir nefret duyarsan çok derinden Bir kıpırtı başlar kalbini eder yerinden.
Gönül bu serseri mayın gibidir giderken İkametgâh sormaz kalpten içeri girerken Varını yoğunu feda eder sevdiğine Aşk der aşkım der bakma yere çul serdiğine.
Aşk bir anlık duygudur çarpar yıldırım gibi Bazen çok derin bir kuyudur bulunmaz dibi Açık ise baht, koşar gelir aşk denilen taht Saltanat değil, ey baht gönül içindir bu taht.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Denilen Taht şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Denilen Taht şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk bir anlık duygudur çarpar yıldırım gibi Bazen çok derin bir kuyudur bulunmaz dibi Açık ise baht, koşar gelir aşk denilen taht Saltanat değil, ey baht gönül içindir bu taht.
Çok güzel dizeler evet doğru aşk bir anlık duygudan gelişir olur yıldırım gibi kutluyorum yazan duyarlı yüreği sevgi ve saygılarımla.
Aşk bir anlık duygudur çarpar yıldırım gibi Bazen çok derin bir kuyudur bulunmaz dibi Açık ise baht, koşar gelir aşk denilen taht Saltanat değil, ey baht gönül içindir bu taht. evet aşk herşeyi yaptırır..güzel anlatım sevgiler.
Bazen çok derin bir kuyudur bulunmaz dibi
Açık ise baht, koşar gelir aşk denilen taht
Saltanat değil, ey baht gönül içindir bu taht.
Çok güzel dizeler evet doğru aşk bir anlık duygudan gelişir olur yıldırım gibi
kutluyorum yazan duyarlı yüreği sevgi ve saygılarımla.