Bugüne dek aşksız boşuna yaşadım sanma Her söylenen kasti lafa balıklama kanma Sessizliğim sana olan aşkımdan geliyor Duygular dev dalgalara dönüşüp gidiyor.
Sana verdiğim değeri verecek kul nerde Kaçışı tek çare olarak görme her derde Başa gelen çekilir, tıpkı çektiğim gibi Aşk yıldırım olur çarparsa bulursun dibi.
Sabah uyanıp yanımda görmeyince seni Bir düşüncedir alır götürür sana beni Araya engel koyan akrepler zehir saçtı Bunu gören sen arkaya hiç bakmadan kaçtı.
Seni ararken, sayısız hazla test ettiler Dolu doluca yaşadım, resmen mest ettiler Seni bulmak adına çok derinlere daldım Aşkım sen ne çabuk pes ettin, şaşırdım kaldım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkım Sen Ne Çabuk Pes Ettin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkım Sen Ne Çabuk Pes Ettin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabah uyanıp yanımda görmeyince seni Bir düşüncedir alır götürür sana beni Araya engel koyan akrepler zehir saçtı Bunu gören sen arkaya hiç bakmadan kaçtı.
Seni ararken, sayısız hazla test ettiler Dolu doluca yaşadım, resmen mest ettiler Seni bulmak adına çok derinlere daldım Aşkım sen ne çabuk pes ettin, şaşırdım kaldım.
Çok güzel dizeler kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.
Bir düşüncedir alır götürür sana beni
Araya engel koyan akrepler zehir saçtı
Bunu gören sen arkaya hiç bakmadan kaçtı.
Seni ararken, sayısız hazla test ettiler
Dolu doluca yaşadım, resmen mest ettiler
Seni bulmak adına çok derinlere daldım
Aşkım sen ne çabuk pes ettin, şaşırdım kaldım.
Çok güzel dizeler kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.