Görürsen her akşam gökten süzülen bir yıldız Bil ki aşkı için her gün düşüyor o yıldız Aslında sevdiği kız bir güneştir semada Her sabah bakışları kalır güneş semada.
İki kalp arası mesafe ölçüsüz kalır Gece ay olur, ışığından loş mehtap alır Tüm yıldızlar yanıp söner, bilir misin neden Yaşayabilir mi, aşkına hasret bu beden.
Hayat denilen tüm haklarımı çaldı benden Gerekçeli karar oldu aşk, altı hep denden Hiç dikkat atiniz mi aşk üç, kalp dört harfli söz Dörtlü farları yakarsan olur iki çift göz.
Aşk nur ile nurdan, atlıyor taş kale surdan Kul zevk alır güneş için attığı her turdan Çünkü sevdiğim gökte parlayan nur güneştir Kalbimdeki aşk, hiç sönmeyecek son güneştir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbimdeki Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbimdeki Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat denilen tüm haklarımı çaldı benden Gerekçeli karar oldu aşk, altı hep denden Hiç dikkat atiniz mi aşk üç, kalp dört harfli söz Dörtlü farları yakarsan olur iki çift göz.
Gerekçeli karar oldu aşk, altı hep denden
Hiç dikkat atiniz mi aşk üç, kalp dört harfli söz
Dörtlü farları yakarsan olur iki çift göz.
Tebrikler