(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ DOST YÜREK SAYFADA ŞİİR Mİ YOK BEN Mİ GÖREMEDİM AMA SANIYORUM BİLİNCİ BİR PAYLAŞIM! VEDALARI HİÇ SEVMEM ACITIR YÜREĞİMİ.KIRGINLIK HİSSETTİM SAYFANIZDA AMA İNANIN HAYAT KIRILMAYA ÜZÜLMEYE DEĞMEZ.BİZ İNSAN OĞLULLARI YANLIZ DOĞDUK YALNIZ GÖÇECEĞİZ CANDA CAN BİLDİKLERİMİZ BİLE BİZİMLE GELMEYECEK SON YOLCULUĞA.YÜREĞİNİZDEN GEÇENLERİ AZ DA OLSA ANLIYORUM.VEFA HER YÜREKTE AYRI ŞEKİLDEDİR.SELAM SAYGIMLA.
teşekkürler ziyaretinize ZEHRA hanım evet şiirler vardı burada ama sildim hepsini..yazdığım kişi benim için rahmetli oldu.. bu camiadan..iki yüzlü yalaka..o nedenle gerek kalmadı kendisine ...teşekkür ederim duygularınızı benle paykaştığınıza...ilkel insan sadece kendini düşünür.verdiği zararı ,oynadığı duyguları hesaba katmaz...ilkeli insanlarla dürüst insanlarla karşılaşmanızı diliyorum..selamlar arkadaşım...
HAKLISINIZ ŞİİRİM GARİP,ÇÜNKÜ GARİP BİRİ İÇİN YAZILMIŞTI,ŞİMDİ RAHMETLİ OLDU..ŞİİR DE SİLİNDİ ELİF HANIM...BU GARİP ETRAFTA GEZİNİYOR,OLTAYA KİM YAKALANIRSA ONA BİR TEK SEN VARSIN DEYİP SORDUĞUNDA HEPSİNİ KÖTÜLÜYOR...
kimileri de iyi yazar ama,kapatır o defteri... aldatılmış,kanayan yüreğinin duyulmasını istemez artık, kendisini okuyan,yorum yazan herkese teşekkür eder, YÜREĞİNE ve SİZLERE saygıyla ,sessizce veda eder...
kimseye veda etme sevgili şair...kimseye veda etme.. sevgı ve saygılarımla..