(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP SEN…. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP SEN…. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİ VARSA HAYAT GÜZEL, O GÜZEL YÜREĞİNİDEN HİÇ EKSİLMESİN SEVGİNİZ SEVDİĞİNİZ.CANDAN TEBRİKLER HAZ VEREN GÜZEL DİZELER.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER ŞAİREME...
sanırım sizin canınız çok sıkılıyor ve can sıkıntınızı atacak bişiler arıyordunuz ki sizin için bir anlam ifade etmeyen bu satırlarla karşılaştınız, ve içinizden "hah tam da aradığım şey " dediniz, didişmek de uygun düşüyor yapınıza anlaşılan ve size çok uygun göründü bu sebeble
AMA BENCE HALA YORULUYORSUNUZ, BEN OLSAM SİZİN YERİNİZDE ŞİİRİN NE OLDUĞUNDAN BİHABER AYRICA DA İFLAH OLMAYACAK BİR TİPLE YANİ BENLE VAKİT KAYBETMEZDİM, HARCADIĞINIZ ZAMANA YAZIKK, HEM BENCE SİNİRLERİNİZE DE YAZIKK MEHMET BEY, DAHA FAYDALI VE ÖNEMLİ ŞEYLER İÇİN HARCAYIN O DEĞERLİ ZAMANINIZI BENİM GİBİ LAFTAN ANLAMAYAN TİPLERLE ÖLDÜRMEYİN!!!!!!!!!!!!...............
Bir daha ki sefere öle yaparım Mehmet Bey, hatta bütün şiirlerimi "sen" le başlayıp "sen" le bittirim, haklısınız ne gerek var ki fazlasına tek bir sözle anlatabilecekken dimi ama yaaa :))))))))
ilginiz ve yorumunuz için teşekkürler ama, bence siz de fazla yorulmuşsunuz sadece şöyle yazabilirdiniz
"olmamış"
ya da
"beğenmedim"
veya
"bu da şiir mi şimdi"
sanki 3. en uygunu gibi göründü sizin açınızdan bakınca
İçinde sen olan sensizliği bile seviyorum çünki sensizlik olsada içinde sen varsın, arkadaşım hayatımın anlamı nefesim sensin diyor ne diyelim hep mutlu ol güzeldi kutlarım...
HEP SEN….
Dilimdeki şarkım,
Ruhumdaki fırtına,
Yüreğimdeki sevgi,
Aşkla tutuşan kalbim sen,
Gözlerimdeki yaş,
Yüzümdeki gülümseme,
Özetle hayatın tadı, anlamı sen…
Sadece sen,
Hep sen,
yureğine sağlık can dost kutlarım