/Var olduğundan beridir aşk Savurdu yetmemiş tohumlarını dört bir yana Sonra her sevda tomurcuklandı gönüllerde ……………………Dört nala…/
Hangi denizden geldin sen Veya hangi dağın arkasından? Sen, gönlümü çelen duygu; ne zamandır içimdesin? Derdin; Yok etmek mi? Var etmek mi? ……………………Sonsuza dek…
Oysa bilmezdim; Bu kadar var edip sonunda öldürdüğünü Geldiğin gibi değilsin… Ki; Ben ne Leylayım ne de Zühre Film şeritleri sergilenirken gözlerimin önünde Ben seni düşünürdüm; Benim olmadığını bile bile… ………………………Defalarca…
Sayısızdı düşlerim… Düştüğüm dehlizlerden daha çok, Gelişlerden daha çoktu gidişler… Şimdi yağmurlar da rahat bırakmıyor beni Oysa susam; susardı rüzgârlar İstesem tek damla sarf etmezdim senin için… Ama bu sonu ben yazdım… Kader diyemedim, Hazmedemedim hiçbir gidişi… Ve bir ukde kaldı eskilerden… Hep unutacağım deyip hatırladığımdın Acı veren sızlanıştı bendeki ………………………Geceleri rüyalarımı katleden…
Her yüze rollerini veren bendim İstediğim gibi yaşanacaktı her şey Ne itaatsizlik olacaktı Ne de savrulacaktı yazdıklarım yüzüme… Mecnun’u, Mecnun yapan da bendim Zühre olmasa Tahir olur muydu hiç? ……………………...Yanıldım…
Ateşe yürümekti bendeki Eflatun bir yok oluştu Onca yangından sonra aç kalmaktı acıya… Yağmurdan sonraki toprak kokusuna hasretti bu bendeki… Oysa hep yağmur yağardı bu kente… Bir tek bunu durduramadım içimde Çok sağanaklıydı bakışlarım Kapayamadım gözlerimi Kalbime gireni sellere mahkûm ettim …………………………Defalarca öldürdüm…
/Onlar öldüğünde yenileri geldi hep Ve her gelen özletti bir öncekini…/
Yorulmuştum… Yaşamaya değerdi hayat; biliyordum… Ama ben hiç yaşamamıştım… Gökyüzümde hep ay vardı, Ve ben mehtaba mahkûmdum… Hiç doğmamıştı güneş Gözlerim hiç kamaşmamıştı böyle… Ellerimi uzattığımda yeni bir hayatın /güneşin/ Doğduğunu hissettim Evet, haklıydım; Unutuyordum… Hem de hiç sevmemiş gibi…
/İşte bu sonu da ben yazdım fakat Yazıldığı gibi yaşanmıyor hiçbir şey…/ [mK…]
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Sonu Ben Yazdım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Sonu Ben Yazdım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair biliyor okuyuna ne vermek istediğini Ve gereğini yapmış Candan içten sevgi ve aşk kokulu dizeler Yaşamın kendine özgü gerçekleriyle güzel sarmallanmış Yüreğinize sağlık Beğeniyle paylaştım
Meryem Hanım gerçekten kaliteli bir şiir okudum. Sırf yazmak için yazılmadığı apaçık. Mısralar ve bentler arasındaki anlam bütünlüğü ve birbirine bağlanış harikulade. Tebrik ederim.
İşte bazan kavun zannediyorsun kelek çıkıyor seçtiklerimiz.
Ve öylelerini tek saniyeme kurban etmeyi bilecek kadar piştim ben.
Mükemmelden de öte bir yakınmayıdı.
Kutluyorum.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.