(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTLUKLAR … şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTLUKLAR … şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık dostluk diye bir kavram yok be üstad..Herşey;menfaate dönüşmüş durumda..Kimden medet umuyor,kime gebe hissediyorsa kendini, onun yanında oluyor insanoğlu..40 yıllık kahve bile boş..Paylaşımlar,omuzda ağlamalar,kahkalar,hayaller hepsi yalan,hepsi riya...Bir -çırpıda- siliniveriyor herşey.. Bir -çırpıda- varoş,bir -çırpıda- paranoyak oluveriyorsun. ---İyi ki varsınlar,canım dostumlar..--- hepsi yalannnn..Lanet olsun böyle karakterlere,insanlıktan nasibini almamış sahte yüzlere... Kusura bakmayın şair dost,bu konuda biraz doluyum.Allah,dost kisvesi arkasına saklanan insan müsveddelerinden bizi korusun.. Bu bağlamda;şiir diyemiyorum ama, bu güzel özlü sözü yazan yüreği kutlar,gerçek dostluklara selam olsun derim:)
Çöle döndü gönüller, göz değdi her hevese
nazar eden edene
dünya gidiyor nereye
ne dostluk kaldı şimdi
nede rastlanıyor vefakarlık edene...
evet evet
Sevgiler...