(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARALI CEYLAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARALI CEYLAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DUYGU DOLU GÜZEL VE ZARİF BİR ŞİİR KUTLUYORUM SEVGİLİ ŞAİREM SİZ ÇOK İÇLİ VE DUYGULU BİR İNSANSINIZ VE PIRLANTA GİBİ BİR YÜREK TAŞIYORSUNUZ SİZİ HAK EDEN BİRİ MUTLAKA KARŞINIZA ÇIKACAKTIR EMİN OLUN KİMSE İÇİN BU KADAR ÜZÜLMEYE DEĞMEZ KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN SİZİ SEVENLERİ SAKIN ÜZECEK BİR ŞEY YAPMAYIN BİR KARDEŞİNİZ BİR ABİNİZ OLARAK SİZE ELİMDEN GELEN YARDIMI YAPMAYA HAZIRIM ŞİİRLERİNİZDE BİR BEZGİNLİK VE HAYATTAN VAZGEÇİŞ VAR BİR AŞK İÇİN DEĞERMİ HİÇ AKILLI OLUN ZAMAN HERŞEYİN İLACIDIR SELAM VE SEVGİLERİMLE
Hani gülüm der koklar idin, Burnumda tüter kokun derdin. Bak, kokumu rüzgara verdim, Rüzgara da mı düşman oldun?
Düşünürüm hep kara kara, Sen açtın ciğerimde yara. Döndüm bak yaralı ceylana, Gözü dönmüş avcı mı oldun?
Ben ki yaralı bir ceylanım, Derdimi kime anlatayım? Sen bizden kopmuşsun anladım, MAHŞERDE ALACAĞIM OLSUN. *************************************** Böyle miydi seninle ile aht'ımız yollarına kar mı yağdı gelmedin...... (( bu çok severek dinlediğim türkü geldi aklıma evet ilk iki seriyi okudum ve serinin ilkini aradım inan ki sevgili şairem çok duygulandım gecenin bu vakti ,ne kadar güzel kurgulayp yazmışsın Allah korusun gerçekten yaşanmış olsa da ancak bu kadar güzel yazılırdı çokca tebrik ediyor yüreğine nefesine sağlıklar diliyorum daimi başarı dileklerimle selam sevgiler o naif yüreğine..
ben tşk ederim sevgili şairem böylesi güzel dizeleri okuma fırsatı verdiğin için ,iyi ki son verdin yoksa çok ağlayacaktık daha:( gurbetlik zoooorrr.kalemin kavi ilhamın bitimsiz olsun hayırlı sabahlar diliyorum selam sevgilerimi sunuyorum.
Gonca iken kuru dal oldum, Ayva gibi sarardım soldum. Kaç zaman oldu gelmez oldun, Çamur mu kapladı yolunu?
Gözlerimi diktim yoluna, Sordum her Allah’ın kuluna. Bir haber bari yollasana, Hiç hatrım kalmadı mı sende?
Yüreğin de hiç sızlamaz mı? Kış ettin bahar aylarımı, Kollarını bağladılar mı? Kağıt kalem tutmaz mı elin?
Öksüz bıraktın balaları, Bükük bıraktın boyunları. Hiç de sormazsın hallarını, Taş mı bağladı yüreğini?
Bir baş soğan ile ekmeğe, Razıydım,ömür geçirmeye. Ne vardı gidecek gurbete? Sılanı özlemez mi oldun?
Kulak ver azcık sözlerime, Elbet mektup geçer eline. Reva mıdır ettiğin bize? Birine gönül mü bağladın?
Hani gülüm der koklar idin, Burnumda tüter kokun derdin. Bak, kokumu rüzgara verdim, Rüzgara da mı düşman oldun?
Düşünürüm hep kara kara, Sen açtın ciğerimde yara. Döndüm bak yaralı ceylana, Gözü dönmüş avcı mı oldun?
Ben ki yaralı bir ceylanım, Derdimi kime anlatayım? Sen bizden kopmuşsun anladım, MAHŞERDE ALACAĞIM OLSUN.
Ülkemizin acı bir gerçeği gurbetliği o kadar güzel işlemişsiniz ki belki milyonların duygularını dile getirmişsiniz. yüreğiniz sesiniz var olsun zevkle ve hüzünle okudum saygı ve selamlar.