(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mükemmel bir anlatım. Ne yazacağımı da şaşırdım üstelik. Bu da benden size olsun. Birlikte ne antlaşmalar imzalardık, Ne savaşlara çıkardık Biz yedi deli olurduk bazen, Çin seddinin önüne gider Savaşacak adam dilerdik... Bir zamanlar bir soru sorulmuştu bize Bir Türk tek başına ne yapar İki olduklarında ne yaparlar Üç olduklarında ne yaparlar, diye... Neler söylememiştik ki cevap olarak Tebessümle cevapladı hocamız Bir Türk yalnızken düşünür Düşünen insan çok tehlikelidir İki olduklarında güreş tutarlar İdmanlı olan bilek bükülmez iyi bilin Üç olduklarında ise evlatlar... Devlet kurarlar, devlet... Gök renkli, kurt başlı sancak, tuğ kalkar... Bilge Kağan'ın dedesi İlteriş Kutluk Kağan Ve de daimi yardımcısı Tonyukuk Dillere destan bir devlet kurar, GÖKTÜRK... ................Şimdi diyeceksiniz ki şiirimle ne alakası var bunun. Haklısınız belki de. Ama suç sizin. Nickiniz Bilge Kağan olur, şiirinizde de bunlar bulunursa ve de benim de bir Tarihçi olduğum hesaba katılırsa, ortaya böyle abuk subuk yorumlar çıkar işte. ''Bazen de dalardım, tarih kitapları arasına, Habersizdin sen , bütün savaşlara, beraber katılırdık Bilmezdin, beraberce, kaç antlaşma imzaladığımızı Yeni bir şehir kurardık, bir ülkeyi de yıkardık'' Bütün suç bu mısralarda. Sevgimle...