(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---BİLESİN--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---BİLESİN--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz bununla özetlenmiş. Bir kırgınlık mı vardı ? Belki de sessiz bir çığlık. Bir yanmışlığın sesini duydum sanki ? Ya da olacağına varılmışlığın mıydı ? Kutlarım şaire...
Çok güzeldi, hemen türkü olarak okumaya hazır bir çalışma. Tebrik ediyorum. Miraç Kandilinizi kutlar, hayırlara vesile olmasını temenni ederim. Selam ve sevgilerimle.
Yüküm ağırdır çekilmiyor bir başına Bölük bölük asarım boşluğa bilesin
Hal bilinmeyince bakılmaz gözyaşına Türkümüzü söyler gezerim bilesin
Değişik güzel çalışma ,bilir mi dersin? sevgi her yüreğin tam hakkı ile kaldıracağı bir yük değildir sevgili arkadaşım. dilde sevgi çok ama özde pek nadir yüreğinin sesini tebrik ediyorum yine çok çok güzel dizeler başarılarının devamını diliyorum.selam sevgilerimle...
Duygulu bir yürekten dökülen inci taneleriydi sanki.Sevginin ışığını eline almış yürüyorsun gölgenin ardından gelip gelmediğine bakma bile diyor başarılar diliyorum.İnanıyorumki bu kalemden daha nice güzel şiirler okuyacağın.Selam olsun değerli şaireye.
Gönül harman yeri oldu bilesin
Sapı samanı birbirine karıştırdım
Gayrı derlenmez oldu bilesin
Sevda kervanı kapıya dayandı
Yanmış kül olmuş yürek ister bilesin
Kaşım gözüm sürmelendi boyandı
Bir gün giderim ya, dönmem bilesin
*********************************************
ÇOK HARİKA GÜZEL ŞİİRİNİZİ BÜYÜK BİR KEYFLA HAZLA OKUDUM KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK EFENDİM.
bu garip dünyanın bitmez çilesi,
Namertlerin hırsızların hilesi,
Birde yedin ise felek sillesi,
Gidenler geri ye dönmez bilesin.
sevgiden yana olmalı yürek,
günahların yazar dima melek,
samimi gönüldet sen tut bir dilek,
kırık kalpler geri tutmaz bilesin....AHMET ACAR