(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLE BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLE BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine bir güzellik,yine bir gönül sesi. Yalnız, Hatice Hanım,3. ve 4. kıtaların 3. mısralarını yeniden gözden geçirmelisin,keza her iki mısrada da hece düşüklüğü var. Ama her şeye rağmen güzeldi. Kutluyorum...
Can hemşehrim; Nihayet seni burada buldum ve hasret kaldığım dizelerine kavuştum. Yine çok güzel bir gönül feryadı olmuş. Yüreğin dert görmesin. Sevgiyle kal üstadım.
böyledir zaten.. yaşarken bilinmez asla kıymet.. ama ne zamanki kaybetti o zaman yanar tutuşur.. ama kuş yuvadan uçmuş olur tabi.. şiir yüreğine sevgi ile selam olsun adaşım.
Evet Benim can hemşerim bir tanedir. biliyorum ayrılık yaman kelime ,harika olmuş şiiriniz evet doya doya şiir okudum satırlarınızda sevdanın tüm mevsimleri dizelerle özdeşleşmiş kutluyorum can hemşerim sağlıklı bir yaşam diliyorum selamlar
ak ozan tarafından 1/26/2011 11:17:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
ak ozan tarafından 1/26/2011 11:18:13 PM zamanında düzenlenmiştir.