Bir hiç uğruna feda edilen zaman yakar Şeytan, şeytana üç maymun madalyası takar Birlik kardeşlik adına zaman ile yarış Anadolu çok kutsaldır, vermem tek bir karış.
Gel, yıllar önce atılan temele inelim Gerekirse bu işi bir bilene gidelim Ne olur, sakin olun vatansever kardeşler Tek fırsat bulmasın, utansın hain kalleşler.
Bu yükselen feryat hepimizin acısıdır Şehit anası, halkın anası bacısıdır Ortalığı germek fayda getirmez bizlere Yalvarıyorum can kardeşim olan sizlere.
Aramızda nifak ekilse de zaman, zaman Bu topraklar, her vatandaşa kutsal bir mekân Budur son sözüm, ağlamasın iki gözüm Barış için kenetlenelim, budur tek çözüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Barış İçin Kenetlenelim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Barış İçin Kenetlenelim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BARIŞ İÇİN KENETLENELİM BUDUR SON SÖZÜM DUYARLI YÜREĞİNİZ DAİM YAZILARINIZ VE YAZAN KALEMİNİZ BAKİ OLSUN ÜLKEMİN KARANLIKLARINA IŞIK OLSUN SAYGI VE SELAMLAR DOST ŞAİR
Bu yükselen feryat hepimizin acısıdır Şehit anası, halkın anası bacısıdır Ortalığı germek fayda getirmez bizlere Yalvarıyorum can kardeşim olan sizlere.
Aramızda nifak ekilse de zaman, zaman Bu topraklar, her vatandaşa kutsal bir mekân Budur son sözüm, ağlamasın iki gözüm Barış için kenetlenelim, budur tek çözüm.
Güzel temennilerin inşallah gerçekleşir şair arkadaşım. Akan kan ve gözyaşları diner. Sağlıcakla kalınız...