(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gel gel de bir fincan kahveyle bir kaç dize içelim sen şiirlerini söyle ben dinlerim *** nice dsotluklarda kalman temennisiyle ince ruhun üşümesin sevgimdesin
gel gel de bir fincan kahveyle bir kaç dize içelim sen şiirlerini söyle ben dinlerim....HARİKA BİR VEFA DOSTA YÜREĞİNİ KUTLARIM HARİKA DİZELERE SELAM SEVGİLERLE ESENLİKLER SUNUYORUM...
Dilerim bu güzel dizelerdeki dost ve dostluk hep sizinle el ele olur.Kutluyorum sizi.Hele her şeyin çıkara dönüştüğü zamanımızda bu ne güzel dostluk böye.
Canımsın, bir sabah ‘günaydın’ı oldu şiirin. Ben üzülünce kilitleniyorum. Lal oluyorum nedense. İçimde patlıyor volkanlar Dışa yansıtamıyorum. Bazen ‘kızım, senden olmaz!’ diyorum.
Sonra …. Sözcükler kıpırdıyor içimde Süzgeçten geçire geçire seçiyorum Seçiyorum seçmesine ya Bir türlü patlayamıyorum
Bir dost sesi geliyor uzaklardan Bir ‘ah!’ çekiyorum Nurlu bir aydınlığa yelken açıyorum
Canımsın, yüreğimdesin ‘Seni çok seviyorum.’
Çok teşekkürler Nil’ciğim. Çoook öpüyor, bu benim için özel,çok çok güzel şiirini yüreğime alıp saklıyorum.
Yağmurlu günün sonrasında tozundan arındı ağaçlar.Düşen her damla sözlerine benzer,gönlümü paklar.Esen rüzgârla savrulurken dalında yapraklar,ben sazımı çalayım inceden sen nağmeler dök kalbinden ve alkışlansın böyle dostluklar. Dostluk adına kaleme alınmış harika bir şiir.Eserinizi gönülden kutluyorum dostum.Selamlarımla…
gül danesi
gel
gel de
bir fincan
kahveyle
bir kaç dize içelim
sen şiirlerini söyle
ben dinlerim
***
nice dsotluklarda kalman temennisiyle
ince ruhun üşümesin sevgimdesin