Dudaklarım susuz, gecelerim uykusuz, Sevgi musluklarını kısma mehparem! Yüreğimin kıyılarına tutun korkusuz! Gözlerin acılara merhem tek çarem.
Umutlu bekleyişlere ömür beledim, Masal perilerini bir bir eledim. İçlerinden seni seçtim sorgusuz, Tüm haber güvercinlerine söyledim; Yaralarım kapanmıyor sargısız, Sen gelirsin diye, tabipleri eyledim.
Koylarım sessiz, lâlezarım çiçeksiz, Aslı’nın ruhunu taşıyan şairem! Matemli bir düğün yüreğim, köçeksiz; Olmayınca huri, haraptır bağ-ı irem?
Kırık düşlü hüzzam şarkılar dinledim, Bam telime dokununca inledim. Şuh kalbini dara çektim yargısız, Benim için attığını anladım. Yollarını bekliyorum kaygısız, Sabır ektim, ah-u zarı önledim.
Ozan olur mu sazsız, yapar mı yarsız? Kâh Mecnun olur çöllerde, kâh Kerem, Başı yüce dağlar, kalır mı karsız? Gel artık can, demet demet gül derem!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Musluklarını Kısma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Musluklarını Kısma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koylarım sessiz, lâlezarım çiçeksiz,
Aslı’nın ruhunu taşıyan şairem!
Matemli bir düğün yüreğim, köçeksiz;
Olmayınca huri, haraptır bağ-ı irem?
Bu ne dostum .Kullandığınız dile çektiniz bizi kendinize.Gerçekten güzel bir şiir olmuş.Kutluyorum sizi.