beni ölüm değil, onun soğuk sessizliği, ağızdan çıkacak bir kelimenin, zaman belirsizliği, sevmenin sıcak bir his olduğunu bilip, hissedememin verdiği sızıyı, anlamak yıpratır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
his şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
his şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"beni ölüm değil, onun soğuk sessizliği, ağızdan çıkacak bir kelimenin, zaman belirsizliği, sevmenin sıcak bir his olduğunu bilip, hissedememin verdiği sızıyı, anlamak yıpratır."
Soğuk bir his her yanınızı alıp hayata sıcak bakmayı nerdeyse alıp götürmüş, Hayata bir de gülümser yanıyla bakarsanız umarım ızdıplarınız az da olsa diner. Şiir içimi burktu, sevmenin sıcaklığı hissettimemiş zamana sitem vardı sanki
beni ölüm değil, onun soğuk sessizliği, ağızdan çıkacak bir kelimenin, zaman belirsizliği, sevmenin sıcak bir his olduğunu bilip, hissedememin verdiği sızıyı, anlamak yıpratır.
Yıpratmasın Şair Dost... Onun soğuk sessizliği hayattır... O ses etmediği sürece hayat devam eder... Ne zaman ses edeceği ise hepimiz için meçhuldür... Ama hayatı cazip kılan da bu değil midir... Ne zaman öleceğini bilerek yaşamak; Yaşamak değil ölümü beklemek olur... Oysa yaşarken ölümü öldürmek te vardır... Gönül diriliği ile... Dilerim yaşayanlardan olalım.
Hisler ayaz tutmuş gibidir.
Tebrikler değerli dost..