İçimdeki yalnız kalpte bir yangın var sönmez Sevdiğim kız ıraklarda gezer neden dönmez Onsuz manasını yitirmiş doğal güzellik Niteliksiz kalıyor bildiğim her özellik.
İlerliyor durmadan akıp giden aşksız kan Ayrılık yüreğimi yakıyor sensiz her an Ceylan kaçar kurt kovalar bakir ormanlarda Bizim aşkımız yer almalı tüm romanlarda.
İn misin, cin misin kaybolan cevap vermez sen Nefes almaz olmuş aşkınla sırılsıklam ben Son anıma dek gururla taşıyacağım bil Sen istersen, temelli beni hayatından sil.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen İstersen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen İstersen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlerliyor durmadan akıp giden aşksız kan Ayrılık yüreğimi yakıyor sensiz her an Ceylan kaçar kurt kovalar bakir ormanlarda Bizim aşkımız yer almalı tüm romanlarda.
İn misin, cin misin kaybolan cevap vermez sen Nefes almaz olmuş aşkınla sırılsıklam ben Son anıma dek gururla taşıyacağım bil Sen istersen, temelli beni hayatından sil.
yine güzel dizelerdi sevgiyi anlatan unutulmayan saygılarımla
Ayrılık yüreğimi yakıyor sensiz her an
Ceylan kaçar kurt kovalar bakir ormanlarda
Bizim aşkımız yer almalı tüm romanlarda.
İn misin, cin misin kaybolan cevap vermez sen
Nefes almaz olmuş aşkınla sırılsıklam ben
Son anıma dek gururla taşıyacağım bil
Sen istersen, temelli beni hayatından sil.
yine güzel dizelerdi
sevgiyi anlatan unutulmayan
saygılarımla