(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMEDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMEDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli üstadım o güzel şiirini dinlerken ve de okurken haz aldım ve haz duydum bende derim ki yazan kalemin daim yürek sesinde hiç dinmesin saygılarımla.zeki tunç.
* * * Gönlünüze sağlık Hüsamettin Bey, çok güzeldi yürekten yansıyan sesinizin kalemle buluşması, gönülden kutlarım yüreğinizi ve de kaleminizi.. Yorumunuz ne güzel de yürek sesinize eşlik etmiş, ememğinize yüreğinize sağlık.. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde aşkla kalınız..sevdiklerinizle birlikte...
HÜZNÜN DORUKLARINDA GÜZEL DİZELER ÖZLEM DOLU SİTEM YÜKLÜ.ŞTE HAYAT BU SEVER SEVİLMEZ SEVİLİR SEVMEZ İNSAN OĞLU.TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZİ KALEMİNİZİ NEFESİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR..
Anılmaya bile deymeyen ismin, Düşmüyor dua gibi dudaklarımdan... ..................DEMİŞTİM BİR ŞİİRİMDE ŞİMDİ O ŞİİRİ HATIRLADIM. .HÜZÜNLÜYDÜ,TEBRİKLER..ESRA
Bazı insanlar sevilmeyi haketmiyor üstad, payımıza düşen hep acı ve hüzün oysa herkes gibi bizlerinde gülmeye hakkı var biz mi beceremedik sevmeyi yada karşımız çıkanlar mı sevmeyi bilmediler çok güzel ve sitem doluydu kutlarım üstad kaleminiz hiç susmasın saygılar....
Yüreğine sağlık
Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam ve dua ile
A.E.O