(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇEKİP GİTTİLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇEKİP GİTTİLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kolay iken yaşamı zor eyleyen barışı bırakıp savaşarak çekip gittiler
biliyorum bende bir gün çekip gideceğim haber alınamayan o meçhul yere. ÖLMEK KADERDE VAR BİZE ÜZÜNTÜ VERMİYOR LAKİN VATANDAN AYRILMANIN IZDIRABI ZOR HÜZÜNLÜ AMA GÜZEL DİZELERDİ. KUTLARIM YAZAN YÜREĞİ VE KALEMİNİ. SELAM VE SEVGİLER
BELİRSİZ BİR GÜNDE ÇEKİP GİDECEĞİZ.ÇOK AMA ÇOK UZUN DA YAŞASAK YİNE DE YARIM KALAN DÜŞLERİMİZ,İŞLERİMİZ HEP OLACAK... BU DÜNYANIN NE TELAŞI NE HIRSI NE GAMI NE KEDERİ HİİİÇ BİTMEZ.BİLİRİZ BİLİRİZ DE YİNE DE BİLDİĞİMİZİ OKURUZ İŞTE. KUTLUYORUM GÖNÜL DOSTUM ÇOK BEĞENDİM ŞİİRİNİ. SEVGİLER...
İlk nefesten son nefese kadar ömre dair inciler dökülmüş kaleminizden.Güzel şiirinizi bütün kalbimle kutluyorum dostum.Bir şiirimden dörtlükle ayrılıyorum sayfanızdan.En kalbi selamlarımla...
Şu dünya ki baharda bir ağaçtır, tek mevsimlik yaşamın, Çiçekle başlar varlığımız, ham meyvesiyiz bir dalının, Ebedi değilsin, olgunlaşıp yere düşmek zorundasın, Giden gelmeyecek ve bir gün gelenle sen de gideceksin... (Gençlik gelmeyecek ve bir gün yaşlanıp sen de gideceksin)...
Adasimin icini karamsarliklar sarmis sanki .adasim hepimizin gidecegi yer bu dunya sultan suleymana bile kalmamiski .allah sirali ve guzel yolculuklar nasip etsin insana. Yuregim sizladi uzulme guzel arkadasim bazen hepimizin yureginde eser ruzgarlar . Knedine bak uzulme hayat kisa .kalben kucak dolusu sevgilerimle birlikte en nadide cicekler birakiyorum.
kolay iken yaşamı zor eyleyen barışı bırakıp savaşarak çekip gittiler
biliyorum bende bir gün çekip gideceğim haber alınamayan o meçhul yere. ..
YAŞAM,ÖYLESİNE TATSIZLAŞTI Kİ SEVGİLİ NİLGÜN , RİYA DOLU,SAHTEKAR DOLU,SEVGİSİZ İNSANLARLA DOLU BİR YAŞAM ŞİMDİLERDE. SEVGİYİ AŞILAMALIYIZ VE YAŞANAN HER ANIN DEĞERİNİ BİLEREK,FARKINDA OLARAK YAŞAMALIYIZ.
İNSANCA YAŞAMAK VE ANILABİLMEK O MEÇHULDE...ŞİİR YAZMAK BİLE ÇOK ŞEYDİR BENCE. ŞİİR,İNSANIN KENDİSİDİR,ŞİİR,HER BİR YAŞAMDIR,KİŞİLERE GÖRE DEĞİŞEN.ŞİİR,ŞAİRİN,RUHUDUR... ÇOK ŞEYLER YAPIYORSUN SEN DE.RESİM,MÜZİK VE ŞİİR UĞRAŞLARIMIZ,HER İKİMİZİN DE.GERİDE BIRAKACAĞIMIZ,BİZLERİ ANMALARA VESİLE OLACAK ESERLERİMİZ VAR.RAHAT OL ,DİLEDİĞİNCE ,SEVGİYLE YAŞA VE GİT...KORKMA,ARDINA BAKMA ZAMANI GELDİĞİNDE.KİMSE ,ÖLÜMSÜZ DEĞİL BİLİYORSUN.
İÇERİK VE ŞEKİL GÜZELDİ ŞİİRİNDE. SEVGİLER BIRAKIP GİDİYORUM GECEME...
okundu kitaplar ne öğrenim bitti ne eğitim çekip gittiler
kavgalar edilen o kavgalar bitmeden çekip gittiler
sevgi dağı Mevlana Yunus Emre nice eren evliya çekip gittiler
merhaba can dost harika bir şiirdi. yüreğine sağlık. biz de çekip gideceğiz bir bilinmeze biliyorum ki ardımızdan el sallayanlar da olmayacak aşkla kal kardeş