Ne yazık gelmedi gidenler geri, Hasretin elemi ufka dayandı. Ağlarım, inlerin o günden beri, Geçti gençlik ömrüm kırka dayandı Sevdanın rengine al’a boyandı.
Açtığın yaralar canıma yetti, Gözyaşı döktüğüm gör neler etti. Bahtımın rüzgârı esmedi gitti, Geçti gençlik ömrüm kırka dayandı Geçmez akçe ile pula sayandı.
Bülbüller çekermiş gülün nazını, Ayrılık ateşi düşen yazını. Yıllar yılı ben çekerim sızını, Geçti gençlik ömrüm kırka dayandı Gökçe gülüm el sözüne uyandı.
Nerden bilirdim ki sözüne uydum, Sevdânı beleyip kalbime koydum. Terkedip giderken sesini duydum, Geçti gençlik ömrüm kırka dayandı Bekle beni derken kendi cayandı.
Çepeçevre sardın aşılmaz sur’la, Kul köle ederken gönlümü zorla. Sineme attığın bir avuç korla, Geçti gençlik ömrüm kırka dayandı Beni ateşlerde köz’de koyandı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇMEZ AKÇE İLE PULA SAYANDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇMEZ AKÇE İLE PULA SAYANDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çepeçevre sardın aşılmaz sur’la, Kul köle ederken gönlümü zorla. Sineme attığın bir avuç korla, Geçti gençlik ömrüm kırka dayandı Beni ateşlerde köz’de koyandı. ÇOK GÜZEL BİR HECE ŞİİRİYDİ. KUTLARIM YAZAN YÜREĞİ VE KALEMİNİ
Yürek sesin çok anlamlı ve güzeldi kutlarım abim, hayat bu öyle hızlı geçiyorki bir de bakıyorsunki gençlik elden uçup gitmiş ama her yaşın kendine göre bir güzeliği var, bazı yürek acıları var ki kolay kolay unutulmuyor, sevda büyüdükçe acıtıyor ve kanatıyor ayrılık yüreğe hancer gibi oturuyor kaleminiz hiç susmasın sevgi ve saygılar...
nakış nakış işlenmiş dizelerdi
sevgilerimle