Sensizliğim Yalnız kaldığım geceler kadar soğuk Buğulu camlar ardına bakarken Solmuş gülleri hatırlatır gölgem
Sensiz anlar Buzlu camlarda Buharlaşan nefesler gibi dağılır Zaman diğer yanıma ulaşamayacak Bana vuslatı yaşatamayacak gibi gelir Ruhum sensiz iflah olmaz bir firari Alır gider sessizliği Döner başım Hasretten bir acı sarınca gövdemi
Yalnızlığım Buz tutan ağaç dallarını hiçe sayar Şimşekler eşlik eder hasretin ateşten ritmine Ölüm gibi gelir bana Her hecede adın sayıklanır Leyla gibi konuşurum kendi kendime Mecnun belki vuslata gelir diye
Yakmadım ateşimi Soğuk bir alaz yalarken odamın duvarlarını Havaya karışan dumanlı nefesim Bir sızı yüreğimde ince ince Sabahın ilk ışıkları doldururken sessizce Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİ SEVEMEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİ SEVEMEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sol yanım ................Acı/yanım İsyanını için, için haykıran ................Saklı/yanım
Gözünde yaşamla Hüzzam sandığım Emanetimdir sana yazdıklarım. Bilirim dönmeyecek uçurtmam Rüzgara kaptırmışım Al senin olsun yalnızlığım Kahkahalarım Sana armağanım. ..............Diye yazmıştım "Saklı / Yanım" isimli şiirimde... Ne çok şeyleri atıp yüreğimize eziliriz altında sonra hiç çaresiz... Çok güzel bir şiirdi, tebriklerimle.
Ben de sevemedim sensizliği Ben de sevemedim sessizliği Sensiz ben hem yetimim hem öksüz Sevemedim ben kimsesizliği."İçimden geldi yazdım sevgili şairem".Bülent ARI
Yorum yok sayın Keskin.Şiir her şeyi dillemiş.Tebriklerimle.Yazan kaleminiz susmasın hisseden yüreğiniz solmasın.Sevgi ve saygılar efendim.Bülent ARI/SİVAS
Faniyim_58 tarafından 6/9/2010 2:06:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yakmadım ateşimi Soğuk bir alaz yalarken odamın duvarlarını Havaya karışan dumanlı nefesim Bir sızı yüreğimde ince ince Sabahın ilk ışıkları doldururken sessizce Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken!
KALEMİNE YÜREĞİNE SAGLIK DOST YÜREK.SELAM VE DUA İLE
Yakmadım ateşimi Soğuk bir alaz yalarken odamın duvarlarını Havaya karışan dumanlı nefesim Bir sızı yüreğimde ince ince Sabahın ilk ışıkları doldururken sessizce Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken!.....dost yürek yanlız atmaz çift vurur yanlızlık allaha mahsus oda her şey onda atarken...yüreğine sağlık çok güzel dizelerdi dile gelen...sevgilerde kal...
Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken! ................................ yürek ateşler içinde yanarken, ne ayrılık sevilir ne de onsuzluk...ne kadar doğru demiş şair....bende sevemedim bir türlü............... çok etkileyiciydi... yüreğine saglık sevgili jale hanım, selam ve sevgi ile.
Yalnızlığım Buz tutan ağaç dallarını hiçe sayar Şimşekler eşlik eder hasretin ateşten ritmine Ölüm gibi gelir bana Her hecede adın sayıklanır Leyla gibi konuşurum kendi kendime Mecnun belki vuslata gelir diye
Harikasın şairim, kutluyorum yazan dost şair yüreğini, selam ile..
Yakmadım ateşimi Soğuk bir alaz yalarken odamın duvarlarını Havaya karışan dumanlı nefesim Bir sızı yüreğimde ince ince Sabahın ilk ışıkları doldururken sessizce Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken!
SEVDAYA DUYULAN ÖZLEM BU OLSA GEREK DEDİTTİREN CİNSTEN FEVULADE TEBRİKLER SAYGIYLA
.............. Yakmadım ateşimi Soğuk bir alaz yalarken odamın duvarlarını Havaya karışan dumanlı nefesim Bir sızı yüreğimde ince ince Sabahın ilk ışıkları doldururken sessizce Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken!
aşk..ayrılık..yalnızlık..özlem.. hayat bir çeşit kenar dörtgene sığmış neyse ki.. ve muhteşem bir şiir yazdırmış bu yakıcı atmosfer.. kutlarım dost.. sevgim ve saygımla..
Yakmadım ateşimi Soğuk bir alaz yalarken odamın duvarlarını Havaya karışan dumanlı nefesim Bir sızı yüreğimde ince ince Sabahın ilk ışıkları doldururken sessizce Sevemedim yalnızlığı Sevemedim sensizliği Böylesine severken!
yurek kalemınız daım olsun tebrıkler saygılarımla...
Sensizliğim Yalnız kaldığım geceler kadar soğuk Buğulu camlar ardına bakarken Solmuş gülleri hatırlatır gölgem Sensiz anlar Buzlu camlarda Buharlaşan nefesler gibi dağılır Zaman diğer zamana ulaşamayacak Bana vuslatı yaşatmayacak gibi gelir Ruhum sensiz iflah olmaz bir firari Alır gider sessizliği Döner başım Hasretin sarınca gövdemi
harika olmuş...beklenen o vuslata erişilir umarım ...