Dört yöne baktım bakışlarımla aşka aktım Kopardığım gülü sen diye yakama taktım Gören bütün hasetler kıskançlıktan bayıldı Bu aşkımız, aşkların en güzeli sayıldı.
Dudak dediğin, kalpten gelenleri pat söyler Âşık dediğin söylenenleri aynen eyler Utangaçla cesur arasındaki fark şudur Aşk gibi aşk dediğin meşkte, mutlak şart budur.
İlkbahar mevsimi, aşkta çok manalı geçer Adam olan kendine çok güzel bir kız seçer Manzarada dere, tepeden akan sular var Kır çiçekleri içinde tek gül’dür benim yâr.
Ruhuma işlesin sevgilimin ince ruhu Razıyım aşk acısına olsa da tuz ruhu Bu uğurda kendini düşünen âşık olmaz Aşk ile güzel kokan pembe güller hiç solmaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk ile Kokan Güzel Güller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk ile Kokan Güzel Güller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhuma işlesin sevgilimin ince ruhu Razıyım aşk acısına olsa da tuz ruhu Bu uğurda kendini düşünen aşık olmaz Aşk ile güzel kokan pembe güller hiç solmaz. YÜREĞİNE SAĞLIK ŞAİR ÇOK GÜZELDİ
BELKİDE RUHLARI KANADIKÇA SOLARLAR
SEVİLDİKÇEDE SEVİNÇTEN MİS GİBİ KOKARLAR
BELKİDE?
YÜREĞİNİZE SAĞLIK
SAYGILAR