(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELVEDA DOSTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELVEDA DOSTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl yani?Umarım arkadaşların dediği gibi bir yaz tatilidir... Allaha emanet olun... Sevgiyle kalın ve mutlu olun... Ve bizi unutmayın... Sevgi ve selamlar...!
Üzüldüm bu habere mahrum kalacağız yazdığınız o güzel şiir'lere. Güle, güle şiir dostu herşey gönlünüzce olsun sağlıklı ve mutlu kalın. Sevgiler saygılar size...
bir fincan kahveyi değil ama ondan daha önemli bir şeyi paylaştık "şiirleri,duyguları" birbirimize mutlaka hakkımız geçmiştir. benden yana helal olsun.sizde helal edin şiir dostu.
Allah'a emanet olun.
zehra atasoy tarafından 7/1/2007 11:33:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
belki yorumlarda yokum şu son zamanlarda... ama iyi kötü burdayım... göz aşinalığı yürek aşinalığı olunca elvedalar hüzün yüklü oluyor... neden ki bu gidiş??? :-((((
Bu da ne demek oluyor şimdi. Bu elveda da neyin nesi oluyor? Var mı öyle yarı yolda bırakıp gitmek? Var mı sizi seven yürekleri ayaz gecelere bırakmak? Kal desem, gitme desem ne kadar faydası olur bilmiyorum ama gönül ağladı birden bu zamansız elvedaya... Sevgimle kardeşim.
gitmeyin ne olur?