Hiç bir adım bir sonra atılması düşünülen adımdan bağımsız değildir. Hiç bir olay da sebep ve sonuçları düşünülmeden, hesabı kitabı yapılmadan hayata geçirilmez.
Amma şu var ki çoğunlukla ’ çok bilen çok yanılır ’ herkesin bir hesabı var! Kâinatı yaratıp her şeyi bir nizama bağlayan Allahın’da bir hesabı vardır.
Sanıyorum sonuç itibariyle tahakkuk edecek olan da O’nun şaşmayan hesabı olacaktır.
Diğer aklı evvel; kendisini çokbilmiş, rakipsiz zan edenlerin, pervasız davrananların bu davranışları da, O gerçek hesabın hayata geçirilmesinin safhalarını oluşturacaktır.
Büyük olayların önü sıkıntılı ve zorlu görülse de, faturası ağır olsa da, İnşallah insanlık yararına sonucu tahminlerin üstünde güzellikler doğuracaktır.
KIŞ NEKADAR ŞİDDETLİ OLSA, BAHAR OKADAR GÜZEL, YAZDA O DENLİ BEREKETLİ OLUR.
Şu da unutulmamalı. AZGIN İTİN SONU UYUZ OLUR ” “ ZULMİLE ABAT OLAN AKIBET BERBAT OLUR.”
Tabi bunları yazarken bizlerde sadece lafla avunup, peynir gemisi yürütmeye çalışma gafleti içinde olmamalı zalime dur demenin İZZET, LEZZET ve ŞEREFİNE faturası ne olur ise olsun talip olmalıyız.
Kazanılan zaferlerin şan ve şerefi o yolda can vermeyi cana minnet bilen kahramanlarındır.
Şan şöhret ve ikbal hesapları ile arkadan destan yazan laf cambazları ve O kahramanların kanları üzerinde mercimek kaynatan miras yedilerin değildir.
Adil-i Mutlak’ın zalim hakkında verdiği Adalet hükmünün Kader defterine yazılmasında mürekkep olmak adına üzerimize düşen vazifeyi yerine getirelim.
HAK EDENLER VARSA DÜNYAYA GÜNEŞ DOĞAR.
MAZLUM, ZULME MARUZ KALANDIR. ASLA RAZI OLAN VE RIZA GÖSTEREN DEĞİLDİR.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAZLUM, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAZLUM, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
allahım razı olsun
inş kalaeminiz kelamınız hiçtkenmesin
siz yazın biz okuyalım
selam ve dua ile kalınız inş