(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seni seviyorum derken... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seni seviyorum derken... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşılılsız bir aşkın ardından dökülen; kırmadan hoşnut tutan dizelerdi. Ve sessiz tepki gözleri yumaktan. Yırtılan bir sayfayı şiirle dikmeli ve satmalı, isteyene ver gitsin.
Seni ne kadar çok sevdiğimi, tam itiraf ederken, Bakışların aptalca ciddileşti! bu aşka karşılık yok dedi... Öpme arzusunda olduğum, o güzel dudakların ise, Duygularıma ihanet edercesine, konuyu değiştirdi…
Benimde bir gururum var, onu incitmene Fırsat vermeden ve de sesimi çıkarmadan, Gözbebeklerinin içinde, boğulmaya can atan, Ela gözlerimi, daha fazla acı çekmesinler diye yumdum
güzel dizeler di yazan yüreğe sağlık kalemin daim olsun
Seni ne kadar çok sevdiğimi, tam itiraf ederken, Bakışların aptalca ciddileşti! bu aşka karşılık yok dedi... Öpme arzusunda olduğum, o güzel dudakların ise, Duygularıma ihanet edercesine, konuyu değiştirdi…
Benimde bir gururum var, onu incitmene Fırsat vermeden ve de sesimi çıkarmadan, Gözbebeklerinin içinde, boğulmaya can atan, Ela gözlerimi, daha fazla acı çekmesinler diye yumdum...
selam can can yureyini kutlarım emeyien sağlık emek ile okudum kutlarım
Hoş bir şiir okudum
Sevgiyle kalın