yaz akşamı iskelede oturmuş seni düşünmek elimde kadeh acı ve gözyaşı sevmek ve sevilmemek seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan
bir akşam kızıllığında bulduğumuzu , yağmurlu bir eylül sabahında kaybediyoruz... ve tekrar tekrar aramaya koyuluyoruz... harika bir şiir... kutlarım...
Hoş geldin Aynurcuğum...geldiğine çok sevindim,umarım çok güzel bir tatil geçirmişsindir...güzel şiirin için tebrikler...........şiirime yaptığın yoruma da teşekkürler..ancak şunu yazmak istiyorum,arkadaşların çoğu biliyorlar,senin de kesin farketmen için yazıyorum.. Yazdığım tüm şiirlerim,kesin gerçeklere dayanıyor,hiç hayal kurup yazmadım.Ne acısını ne de tatlısını.. Canım bilmeni istedim.Selam ve sevgimle.........
O sevilecek kişiyi bulabilsem, ömrümü sereceğim yoluna ama nerdeeeee... Yok arkadaşım yooookkk... Yer yarılmış da içine girmiş sanki ve ben emir verdim bilinçaltıma. Kapat kapılarını ve kimsenin girmesine izin verme diye. Sevgimle.
yaz akşamı iskelede oturmuş seni düşünmek elimde kadeh acı ve gözyaşı sevmek ve sevilmemek seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
ceynan hanıma katılıyorum..denemekte fayda var her zaman... tatil iyi geçiyordur inşallah...kutlarım..sevgimle...
yaz akşamı iskelede oturmuş seni düşünmek elimde kadeh acı ve gözyaşı sevmek ve sevilmemek seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
Neden olmasın denemeden bilinmez, aşıksanız eğer denemelisiniz, mutlu ve sağlıklı kalın. Sevgilerimle...
ceynan tarafından 7/1/2007 11:32:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
yaz akşamı iskelede oturmuş seni düşünmek elimde kadeh acı ve gözyaşı sevmek ve sevilmemek seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
h.geldiniz sevgili kalem arkadaşım.. güzel bir şiirle geldiniz yüreğinize sağlık tatıl bitmedi sanırım . arada bir uğrayın ama şiir atmayı da ihmal etmeyin:)) kutluyorum tatılınızın güzel geçmesi dileklerimle benim içinde tatılın keyfini çıkarın. kismet ben de tatıl den hafta içi dönüyorum egeye selamlar..sevgimle.............
ayla_v_you tarafından 7/20/2007 7:34:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
yaz akşamı iskelede oturmuş seni düşünmek elimde kadeh acı ve gözyaşı sevmek ve sevilmemek seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
yaz akşamı iskelede oturmuş seni düşünmek elimde kadeh acı ve gözyaşı sevmek ve sevilmemek seni bir akşam kızıllıgında bulsam seni anmak neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
KUTLARIM ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ.SEVGİYLE VE SAYIGIYLA KALIN
Uzun bir aradan sonra tekrar aramızdasınız Aynur hanım şiirlerinizi özlemişim... Yürekten kutlarım...İçten ve samimi dizeler... Bence mümkündür... Saygı ve selamlar...!
yalnız adam tarafından 6/30/2007 1:03:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
yalnız adam tarafından 6/30/2007 4:27:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
neden ve niçinlere takılmadan sevebilmek seni mümkün mü?
Bence dünyada mümkün olmayan bir şey yoktur... Aşk ya kaybetmektir yada kazanmaktır... Ya mutluluk tabloları çizmek, yada göz yaşlarında kendini bulmaktır... Saygılarımla... şiire dalıp gitmişim...Tebrikler..
eminolun sevgili gelip dizlerine çökecek
yüreğiniz asla susmasın