seni özlemek seni sevmek anın tadını çıkarmak seni unutmak seni yaşamak seni seni özlemek sana karşı ne varsa içimde seni sevmek seni özlemek unutmak ne kadar zor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
özlemek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
özlemek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirleri okuyup, paylaşmak ve beğenmek, şiire ve şairine sunulan en güzel hediyedir. Kutlarım... .......................................... Saygı ve Selamlar.
seni özlemek seni sevmek anın tadını çıkarmak seni unutmak seni yaşamak seni seni özlemek sana karşı ne varsa içimde seni sevmek seni özlemek unutmak ne kadar zor...
Özlemek sevgi belirtisidir. tşkedrim güzel şiirin için
Çok okunası ve tatlı bi şiir idi,Mevlam yüreğinizden ilhamı bedeninizden kudreti ve kaderinizden muaffakiyeti eksik etmesin.Daha güellerini yazmanız ümitlerimle,saygılar...
Aslında var ya seven için öleceksin,değer vermeyene gülüp geçeceksin demek geçiyor içimden ya,yaşamadan bilinmez ki.Tebrikler.Siz siz olun yine de unutmayın.SAYGILARIMLA...
seni sevmek seni özlemek unutmak ne kadar zor ---------------------- Güzel idi. Beğeniyle okudum. Sanırım bu bacım epeydir görünmüyor gibi geldi bana. Hoş gelmiş hem de güzel şiiriyle beraber. Saygı ve selam.
seni özlemek seni sevmek anın tadını çıkarmak seni unutmak seni yaşamak seni seni özlemek sana karşı ne varsa içimde seni sevmek seni özlemek unutmak ne kadar zor...
Şiirleri okuyup, paylaşmak ve beğenmek, şiire ve şairine sunulan en güzel hediyedir.
Kutlarım...
.......................................... Saygı ve Selamlar.