(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRIK DÖKÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRIK DÖKÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KIRIK DÖKÜK Bölük pörçük uykularım, Kırık dökük duygularım, Umutsuz sevdalarda ben, Vuslatı olmayan aşklarım, Mutluluğa gebe olmayan aşk yolumda, Ve ağlamaklı gülümsemelerde ; Sevdalı yüreğim senin....
Ne çare ki necirvan yürekler hep kırık dökük Bir çaresi varmı birde çaresini bilsek. Güzel şiirin Yüreğimin kırık dökük parçalarına bir merhem gibi geldi. İşte şair budur ki başkalarının yüreğinde de aynı duyguları paylaştırabilsin. Sevgilerimle.
KIRIK DÖKÜK Bölük pörçük uykularım, Kırık dökük duygularım, Umutsuz sevdalarda ben, Vuslatı olmayan aşklarım, Mutluluğa gebe olmayan aşk yolumda, Ve ağlamaklı gülümsemelerde ; Sevdalı yüreğim senin.... ........ Umutsuz sevdalar uzak olsun diyerek güzel az ama öz yazını tebrik ediyorum arkadaşım.Yazan yüreğine sağlık
yokluğuna yazılan şiirlerim;olmadığın zmanlarda söylenen türkülerim;ve ben işte kırık dökük hallerimle sevdiğim; uzaklra seslenecek gücüm kalmadı yüreğimde...gözlerine bakacak hal kalmadı gözlerimde!!bir yangın var kii işte burdaa yüreğimdeee... olmasndaa sevdalı yüreğim yüreğinee.. dönmesende... beklerim yolunu gözlerim gözlerinde!!!
can şairim; kısa öz ama manidar dizelerin gönül pencerenden okuyan her yürek gibi benide aldı götürdü... kutluyorum sevgiyle slm yolluyorum dost kaleme...
Bölük pörçük uykularım,
Kırık dökük duygularım,
Umutsuz sevdalarda ben,
Vuslatı olmayan aşklarım,
Mutluluğa gebe olmayan aşk yolumda,
Ve ağlamaklı gülümsemelerde ;
Sevdalı yüreğim senin....
........
Kutluyorum şiirinizi.
Sevgi ve saygıyla...