Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde Bir cellat nefesinde ömür yitti garipler Yanarız alev alev, boğazımızda ipler Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ CAN...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ CAN...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç kimse haksız yere ölmesin, sevgi ve barış çiçekleri, kelebekleri açsın ülkemiz, demokrasi ve insanlık dersini hep pekiyi ile geçsin iktidarlarımız,inşallah,kutlarım,saygımla...
üç can bir sürü deniz bir sürü ekmek bir sürü su çildirmis tepkisiz kalabalik ...
içimden geldide yaziverdim affolaaaa.
topluluklarin nasil toplu halde çildirabilecegi, yani amiyane tabir ile galeyane galebeilecegi ile ilgili bir teori vardir. Hani karar verenler kisiler neticede, ama bu kadar kalabalik.. demek istiyor insan. Bunu orta çag avrupasinda örnekleri var, bir köyde önce cadi olarak biri belirlenirdi, bütün günahlarin sebebi olarak kizil saçli kadinlar seçilirdi. VE köyün disina çikarilir ve yakilirdi. Bu yanma esnasinda yakilan kadin bile, seyirciler dahil olmak uzere, ariniyorlardi hatalardan, suçlarindan, gunahlardan. samar oglani deyimi avrupada buradan gelir. Yani birine dunyaninbutun pisliklerini yukluyorsunuz geride kalanlar arinsin diye. Adak yani. hani bir millet, bir ulke hep beraber nasil boyle aldanabiliyor? bunun cevabi basit aslinda: genellikle depresyon geçiren, buhranli toplumlar, her an bir kurban seçebilir. Onun için her kes kendine dikkat etsin, :))) demek geliyor. Bazen yalan soylemek, balans ve manevra vs. Bir film vardi "bazen hafiften yavsak olacaksin, hafiften yamuk..":))
yoksa bu kadar haksizliga hangi can, nereye kadar, nasil katlanabilirki...
ince kaleminizden bir nefeslendik. irmaginiz hep çaglasin
Malesef tarihe geçen kara sayfalar olarak niteliyorum. Ama onlar kelebekler sonsuza uçtu şair. Allah rahmet etsin. Güzel şiirinizi kutlarım.Saygılarımla
Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde Bir cellat nefesinde ömür yitti garipler Yanarız alev alev, boğazımızda ipler Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde
Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde Bir cellat nefesinde ömür yitti garipler Yanarız alev alev, boğazımızda ipler Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde
Duyarlı yüreğin hiç susmasın şair arkadaşım. Ortaokula gittiğim yıllardı Yassı Ada mahkemeleri. Babam ve büyüklerim,herkeste radyo olmadığı için, köy konağında dinlerlerdi. Bebek davası,köpek davası diye diye üç canı astılar. Tarih onlardan hesabını soracaktır elbet. Sağlıcakla kalınız...
Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde Bir cellat nefesinde ömür yitti garipler Yanarız alev alev, boğazımızda ipler Üç can, üç ince sızı, üç efkâr içimizde
güzel ve yerinde bir dörtlük evet üç can ve karşısındada hukuku katleden üç kin ve nefret üçlüsü selam ve dua ile
tebrik ederim kaleminizdeki duyarlılığı.