Sorunlar ile yoldaş olup yollara düşmüş Yıllar tükenirken, siyah saçlara ak düşmüş Olgun olayım derken hepsi ömürden gitmiş Arkaya dönüp baktım ki, sanki hayat bitmiş.
Eğer maziye akıyorsa düşünceler net Sırtına yapışıyor, yaşlılık çekiyor set Aşk yerine, hatıralar giriyor sıraya Gençlik ateşi sönük, aldırmıyor çıraya.
İlk aşkım demiştim, dün gibiydi geçen zaman Karaçalılar araya girmişti, çok yaman Aşkımız direnmeliydi, duramadın kaçtın Hatta yakarcasına, kor kıvılcımlar saçtın.
Büyük denizleri aştın da öteye gittin Sevgilim işte o zaman, benim için bittin Seni hala çok seviyorum; ama, yoksun sen Ve bu yüzden bekar kaldım, kır saçlı adam ben
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kır Saçlı Adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kır Saçlı Adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sebebi başka ellerden yalnızlığı tatmış ve geçen yılların ardından hatıralarda gezinen bir gönülde hayat bulmuş şiirinizi kutluyorum.Selamlarımı,saygılarımı bıraktım sayfanıza...
Büyük denizleri aştın da öteye gittin Sevgilim işte o zaman, benim için bittin Seni hala çok seviyorum; ama, bittin sen Bu yüzden, bekar ve kır saçlı adam kaldım ben
Kutlarım dost şairimin hüzün yüklü sevda şiirini, yüreğine sağlık şairim, bugün annemi kaybedeli tam bir yıl oldu şairim, sayfamda onun için bir şiirim var, sevgilerimle..