Gün olur genç bir insan, şehit olur gün olur Analar gönlü yanık, gözyaşına boğulur Gün olur tüm emekler, boşa gider zây olur Vatan sevgisi ile acılar unutulur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün olur genç bir insan, şehit olur gün olur Analar gönlü yanık, gözyaşına boğulur Gün olur tüm emekler, boşa gider zây olur Vatan sevgisi ile acılar unutulur Dost şair az ve öz şiirniz kutladım selamla
Gün olur genç bir insan, şehit olur gün olur Analar gönlü yanık, gözyaşına boğulur Gün olur tüm emekler, boşa gider zây olur Vatan sevgisi ile acılar unutulur.
artık unutulmuyor dost..acılar büyüyüp kin oluyor artık.. sormaz mı canını,ciğerini yitiren insan kendine :bu vatanın tek sahibi ben miyim,diye.. harikaydı..kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Gün olur genç bir insan, şehit olur gün olur Analar gönlü yanık, gözyaşına boğulur Gün olur tüm emekler, boşa gider zây olur Vatan sevgisi ile acılar unutulur.
Kısa bir çalışma.Ama uzatmaya da gerek yok.Çünkü anlatına ileti tam. Kaleminize sağlık.