Ömrümün sürgün bakışlı kadını, Gözlerinde aşk iksiri içmişim. Yüreğime kazımışım adını, Dilimden düşürmeden yâdını, Dizelere seni geçiyorum mavişim.
Kirpiklerine nemli bulutlar düşmesin! Uğruna sevda gömleğini giymişim. Çektiğin acıları kimse deşmesin! Gönül bahçemde billur çeşmesin; Gümüş tasta seni içiyorum mavişim.
Melül bakma, sana gülmek yakışır! Acılar ekmişim, hüzünler biçmişim. Kaderimiz aynı paydada çakışır, İki kaçak, sevda ile bakışır; Ahir yaşta seni seçiyorum mavişim.
Gözlerinin rengi değmiş Marmara’ya, Mavidir geleceğim, karadır geçmişim. En güzel merhem, gözlerindir yaraya; Kem yüzler hiç girmesin araya! Gönül kapısını sana açıyorum mavişim.
Dolunay gibi gecelerime doğarsın, Seni can gibi, nan gibi sevmişim. Yağmur gibi, coğrafyama yağarsın; Siyah saçlar senin için ağarsın, Şafaklara seni saçıyorum mavişim.
Sen yitik günlerime açan çiçek, Yıllar yılı kabuğuma sinmişim. Sen hayatımda en güzel gerçek, Ömrüm senden uzakta mı geçecek? Vuslat diye sana kaçıyorum mavişim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerinin rengi değmiş Marmara’ya, Mavidir geleceğim, karadır geçmişim. En güzel merhem, gözlerindir yaraya; Kem yüzler hiç girmesin araya! Gönül kapısını sana açıyorum mavişim.
Senden almış gökyüzü rengini Maviler umutlanmış gözlerinden En güzel söz, senin bir bakışın Daldım derinlere çıkamıyorum
yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir okudum kaleminizden saygılar
Sen yitik günlerime açan çiçek, Yıllar yılı kabuğuma sinmişim. Sen hayatımda en güzel gerçek, Ömrüm senden uzakta mı geçecek? Vuslat diye sana kaçıyorum mavişim. Can kardeşim bu ne güzel bir feryat ne güzel bir ilan-ı aşk.Bunu atlayabilecek kişi varmı acaba.Dileğim arzuların olunda sevda şiirlerini alsın yerini
Mavidir geleceğim, karadır geçmişim.
En güzel merhem, gözlerindir yaraya;
Kem yüzler hiç girmesin araya!
Gönül kapısını sana açıyorum mavişim.
Senden almış gökyüzü rengini
Maviler umutlanmış gözlerinden
En güzel söz, senin bir bakışın
Daldım derinlere çıkamıyorum
yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir okudum kaleminizden
saygılar