Bi şair öpse beni; Sıkılmaktan yüz bulsa sıradanlığım Çıtırdasa Kuru bir dala basar gibi duygularım. Mahcupluğundan çekimserleşse kaygısızlığım Ters dönen fincanımda, düzleşse tüm hayatım...
Bi şiir öpse beni; Utansa kelimelerim acizliğinden, Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırını öğrendiğim yerden çekip gidemesem .. Devam etsem umutlarıma bittiğim yerden...
Bir sen öpsen beni İstanbul’un gözlerinden öper gibi Bi Sen öpsen... Kahve fincanından değil Bıraktığın dudak izlerinden...
/ Aşk’a (iş)im ’düşünce’ anladım... Bir telve eksilse de kahvemden Bana ölüm yok ! Dudaklarım bu kadar yanmışken /
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şiir Öpse Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şiir Öpse Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel nahif bir şiirdi ve son derece doğal bir anlatım sıradanlaşmayan
...
tebriğimdir candan...
...
NOT: "İstanbul' un", ayırmamışsınız. Son bölümde "eksilse de" şeklinde olmalı, ayrıca "bukadar" bitişik yazmışsınız. Gözden kaçmış anlaşılan. Bu denli güzel şiirde hatalar göze batıyor, affınızla.
İçten yorumunuz, dikkatiniz ve nazik uyarınız için çok tşk ediyorum. bu konularda çok hassasım...şiir okaadr ani ve çabuk çıktı ki edebiyat sayfasını açtım.yeni şiir eklekısmını.başladım yazmaya ve bitti.üzerinde çok fazla düşünülmemiş bir şiir.yazımında da.hatalar bu yüzden olsa gerek :) hemen düzeltiyorum...