(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞARKILAR NAFTALİN KOKUYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞARKILAR NAFTALİN KOKUYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ FERGÜL ZAMAN NE GÜZEL ÖĞRETMENKİ OKUMAK İSTEYENE ÖĞRETİYOR UZUN ZAMANDIR OKUYAMADIĞIM DİZELERİNDEKİ GÜZELLİKLE HASRET GİDEREBİLDİM ANCAK TEBRİKLER
ŞİİR, İSMİYLE, CİSMİYLE VE FONDAKİ RESMİYLE O KADAR AHENK İÇİNDE Kİ... HÜZÜN ŞİİRLERİNİN SULTANINA DA BÖYLE KALİTE BİR ŞİİRDEN BAŞKASI DA YAKIŞMAZDI ZATEN. AYNALAR HEP HÜZÜNLERE Mİ AŞİNA OLMALI ŞU KISACIK HAYATTA DİYE SORMADAN DA GEÇEMİYORUM, AMA CEVABINI DA GALİBA BİLİYORUM.
TEBRİKLERİM GÜNÜN ŞİİRİNE, SAYGILARIM, ŞİİRİ DEĞERLENDİRİP HAKETTİĞİ KONUMA GETİREN SİİRSEVER DOSTLARA. TAKDİRLER VE ŞÜKRANLAR HAZAN HOCAMA.
yine de bir yerlerde ışık var ama..yürek nasıl da var ediyor kendini bu mısralarda..seviyorum...seviyorum..ah işte seviyorum..keşke seviyorum..yine de seviyorum..derken..
yüreğine saglık sevgili şair .... " yarım yamalak tutulan hayatlar ac açık sokaklambalarının altında feri sönmuş gözler ki aşinadır artık aynalar kırışan yılara..."
ZAMAN NE GÜZEL ÖĞRETMENKİ OKUMAK İSTEYENE ÖĞRETİYOR
UZUN ZAMANDIR OKUYAMADIĞIM DİZELERİNDEKİ GÜZELLİKLE HASRET GİDEREBİLDİM ANCAK
TEBRİKLER