(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOKTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOKTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamaya nokta Seni düşünmeye Sana kızmaya Sevgime de NOKTAAAAA Tek karşı durduğum yaşamaya deyişinizdir.Ne kadar nokta koysanızda unutma ne mümkün.Her nokta yaşamımızın kendisidir.Yüreğinize sağlık.
Teşekkür ederim yoruma çok haklısınız aslında zaten noktalar sadece şiirlerde konuyor...Yaşamaya nokta da yani ayrılık ölüm kadar zor gibi.... oluyor şiirde .selamlar...
Yaşamaya nokta Seni düşünmeye Sana kızmaya Sevgime de NOKTAAAAA ----------------------------------
...N O K T A........
KEŞKE ELİMİZDE OLSA, BİZİ MUTSUZ EDEN ŞEYLERE KOYMAK NOKTA !... NE NOKTA'LAR VAR UYGULANACAK OYSA, İŞ DE,KARAR DA,AŞ DA VE AŞK DA !... NE NOKTALAR VAR,BİR TÜRLÜ GELMİYOR SIRA ? KEŞKE ELİMİZDE OLSA ? NOKTA KOYMAK O BAHİS KONUSU OLANLARA... HALBU Kİ ALT TARAFI BİR İŞARETCİK O DA MİNİ MİNNACIK BİR NOKTAAA !!!!...... KOLAY KOLAY KOYAMIYORSAK HELE BİR AŞK'A NOKTA ŞU HALDE KÜÇÜMSEMEYELİM BİZ ONU ASLA !!! NE ÇIKAR DEMEYİN BİR NOKTAYLA, LAKİN BİZİ İLGİLENDİREN BİR AŞKIN AKIBETİ HAKKINDA YENİ BİR KARAR ALINACAK OLURSA, BUDUR İŞTE EN ZOR KONULAN O NOKTA !!! ZATEN BUGÜNE KADAR ÇOK KONULURDU GALİBA ? ŞAYET BİR NOKTA'CIK KOLAY KONSA..... --------------------------------------------------------- GÜZEL VE İDDİALI BİR KONUYDU GÜZEL OLMASA , NOKTA KOLAY KONURDU ! BAKIN ŞİMDİ MÜNAZARA KONUSU OLDU... ÇÜNKÜ NOKTA KOYMAK ÇOK ZORDU...... -------------------------------------------------- TEBRİKLER OLSUN SİZE !!!!!!....
Yaşamaya nokta Seni düşünmeye Sana kızmaya Sevgime de NOKTAAAAA
serapertence[ellerin yangın] ------------------------------------------------------- Her nekaar sayıları çoğalsa da noktaların; yeni gelişmelerin, yeni güzelliklerin, yaşama sevincinin daha da çogalıp yükseleceğini de gösterir, yeni başlangıçlar, yeni dinamizm ve coşkular. Böyle ummak, böyle anlamak isterim bu güzel şiirinizin mesajlarını. Esenlikle kutluyorum sayın Ertence güzel ve etkili çalşmanızı. Kemal polat
Çok teşekkür ederim Sayın Polat yorumunuza aslında ne kadar kızzsa da insan bazı olaylara maalesef nokta koymak kolay olmuyor,noktalar şiirlerde kalıyor.Saygılarımı selamlarımı gönderiyorum.
BİR ÖFKE ANINDA KALEME ALINMIŞ DİZELER SANKİ... YİNE DE NOKTA DERKEN İYİ DÜŞÜNÜP ÖNCELİĞİ VİRGÜLE Mİ VERSEK ACABA DERİM...NOKTALARA RAĞMEN GÖNÜL İŞİ DİZELERİ VE DOST ŞAİRİMİ KUTLUYORUM. HER DEM SAYGIMLA.