(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜPÜRGECİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜPÜRGECİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmişin tozlu yollarını temizlemek bir mutlu süpürgeciye bakarmış; üstelik tozu da dumanı da içine katan... * * * ..ve onları yok edip yutan!..Olurmu sizcede? Teşekkürler ve tebrik ederim, sağ ol ve sağlıcakla kalın!
sizin siirlerinizi okudukca sizi daha bir anlar oldum.... siz az yaziyorsunuz... lakin öz yaziyorsunuz... cok fazla düsünüyorsunuz.... aklinizda hep böyle anlamlar yakalamak var... cok mu anliyorum da konusuyorum, asla... kendimce fakir düsüncem bu benim...
bu sitede hakikaten sayfasina gelip okudugum siirlerinden zevk aldigim sairler arasindasiniz.. siirlerinizi kacirmamaya calisiyordum . ve artik sectigim sairler arasinda olacaksiniz müsade ederseniz...
hep düsünün sair ... ve böyle de yazin.... hep biz ihya olalim... ve okuyup okuyup bir cok anlamlar cikaralim o kisacik yazdiklarinizdan ... iste siiri de düz yazidan ayiran en büyük özellik bu ; her okuyanin baska anlamlar cikarmasi .
ewet aklım sürekli anlam peşinde koşan bir avcı gibi...
sayfamı takibe değer görmen, nasıl diyeyim sankı sıradan bir vazonun kendini antika sanması gibi bir duygu yaşattı bana. bu böbürlenme çok keyifli ama herşeyin ötesinde budalaca. o yüzden yazıyoruz, bişeyleri atmak, anlamak için içimizden...
çok mutlu etti yorumların beni ve daha da etmesi için çalışacağım:)
tozlu yollarını temizlemek
bir mutlu süpürgeciye
bakarmış;
üstelik tozu da dumanı da
içine katan...
* * *
..ve onları yok edip yutan!..Olurmu sizcede? Teşekkürler ve tebrik ederim, sağ ol ve sağlıcakla kalın!