(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASK ICIN ÖLÜNUÜR MI ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASK ICIN ÖLÜNUÜR MI ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Insan Sevdigi icin Olur mi ? Romeo oldugu gibi Culieti icin. Zehir de olsa Ask icin icilir mi ? Seven oyle acilarda surunur mu ?
Evet ben sevdigim icin Olurum..! Onu oyle cok seviyorum ki.. Onsuz nefes alamiyorum.. Hayalini bile dusundukce ben . Uzaklara dalip geciyorum Kendimden. Sevdali bakislarinda yasiyorum.. Askim dir onu cok Seviyorum ! Sevdigimin kara dir gozu... Konustukca sirin dir sozu. Yldiz sevdali dir geceye. Ben Sevdigime......... Ilk bahar asik tir cicegine Ben Sevdigime.............. Ferhat sevdali Sirinine.... Sevdali hemde olumunune E..ben olmusum Askim icin cok degildir Sevdigimden !
YÜREGINE SAGLIK COK GÜZEL DIZELERDI KUTLARIM SAYGILAR...SLM;LAR...
....... Hayalini bile dusundukce ben . Uzaklara dalip geciyorum Kendimden ...... Sevgi ve sevda ne güzel bir duygu..Sizi yürekten kutluyorum. Kaleminiz susmasın,Sevgi ve sevdanız eksilmesin.Dünyanız güzel olsun. Saygılarımla.
Insan Sevdigi icin Olur mi ? Romeo oldugu gibi Culieti icin. Zehir de olsa Ask icin icilir mi ? Seven oyle acilarda surunur mu ?
Evet ben sevdigim icin Olurum..! Onu oyle cok seviyorum ki.. Onsuz nefes alamiyorum.. Hayalini bile dusundukce ben . Uzaklara dalip geciyorum Kendimden. Sevdali bakislarinda yasiyorum.. Askim dir onu cok Seviyorum ! Sevdigimin kara dir gozu... Konustukca sirin dir sozu. Yldiz sevdali dir geceye. Ben Sevdigime......... Ilk bahar asik tir cicegine Ben Sevdigime.............. Ferhat sevdali Sirinine.... Sevdali hemde olumunune E..ben olmusum Askim icin cok degildir Sevdigimden !
05.05.2010 Aski_imkansizi SEVGİ GÜZEL DEYER BİLENE KUTLARIM OKUDUM ELLERIN VAR OLSUN SEVGİYLE KALIN