Düştü ellerim iki yana yaşamak neymiş söylesene abi Kimin elleri varsa kaldırsın beni, düşmüşüm korkmayın benden, Sokak çocuklarıda ağlar , ellerimi yüzüme gömünce Ellerim tinersiz niye kaçıyorsunuz benden Gözyaşlarımı ben silmesem kim siler ki abi
Sıcak ekmekle üçgen peynirin aşkına konuşsana abi Susamlı simitin halkasında tutunuyorum hayata Yine de susamından dökülüyorum abi.
Gres yağına bulanmış ellerim, hurda toplar düşlerim, Oto faresiymişim, hırsızmışım, serseriymişim... Hiç kimse bu da bizden , insan demiyor ki abi.
Onlar kaderlerini satın mı alıyorlar abi, Param yok ama soruyorum öyle, kaç para ki? Ne de tatlı yaşıyorlar, kadeleri bol şekerli mi abi?
Dünyanın ön sözüdür çocuklar, İmlası bozuksa okunmaz, onlar sokaktaki çocuklar Kim yazdı sokak çocukları serisini ? Okunmuyor, kaldırsanıza bu baskıyı abi.
Akşam oldu, ezilmeden karton evime gideyim, Çuval yatağıma girip hemen uyumalıyım abi Yarın kimin umrunda, Ben hiçbir ihtimali hesaplamıyorum artık abi.
Rüya görmeyi seviyorum sadece Rüyada ölmek istiyorum abi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sokak Çocuğuysam Ne Olmuş Abi-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sokak Çocuğuysam Ne Olmuş Abi-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında her kişinin yüreğindeki sızdır sokak çocukları .............. acı bir gerçek hayatta işte sorgulanması gereken ise nerede ana baba ............. doğurup atmak mı hayata hayvanlar bile kendi ayakları üzerinde duruncaya kadar bakarlar yavrularına işte benim gözümde o ana babalar hayvandan bile aşağılıklar ............. tebrik ederim şair .................
yüreğindeki sızdır sokak çocukları
..............
acı bir gerçek hayatta
işte sorgulanması gereken ise
nerede ana baba
.............
doğurup atmak mı hayata
hayvanlar bile kendi ayakları üzerinde
duruncaya kadar bakarlar yavrularına
işte benim gözümde
o ana babalar hayvandan bile
aşağılıklar
.............
tebrik ederim şair
.................