(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN DOST(Durdu ŞAHİN) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN DOST(Durdu ŞAHİN) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mert dostları seversin, Can dost Durdu Şahin Bey. Ta yürekten översin, Can dost Durdu Şahin Bey.
Bal damlamış dilinden, Yürür hakkın yolundan, Alaca’nın gülünden, Can dost Durdu Şahin Bey.
Bayrak deyince coşar, Dost yardımına koşar, Gönül’e sığmaz taşar, Can dost Durdu Şahin Bey.
Çok bağlıdır işine, Hile katmaz aşına, Taç yaraşır başına, Can dost Durdu Şahin Bey.
Erciyes gibi yüce, Sevmez onu çok cüce, Yazar serbest ve hece, Can dost Durdu Şahin Bey.
Şahin bakışı bakar, Çağlayıp coşup akar, Özü gül gibi kokar, Can dost Durdu Şahin Bey.
İki yıldır tanırım, Sözüne inanırım, Onunla donanırım, Can dost Durdu Şahin Bey.
Bil İlmiyle amildir, Tamamıyla kamildir, Bence bir Şeyh Şamil’dir, Can dost Durdu Şahin Bey.
Hep bağlısın vatana, Halkımızı tutana, Benzersin bir destana Can dost Durdu Şahin Bey. ... Ağzına, yüreğine sağlık. Arkadaşları böyle güzel taltif ediyorsun. Mutlaka yazdıkların doğrudur. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Hay yüreğine sağlık Kıymetli Recep abiçiğim ne kadar güzel anlatmışsınız Durdu şahin hocamızı..Amca oğlu olmaktan gurur duyduğum Alaca'nın yetiştirdiği büyük şairlerden biri olan Durdu ŞAHİN hoca nın sohbetine doyulmaz..onun yanında esnemez insan uyumaz..sabaha kadar konuşsun dinlemek ister..İki kıymetli abime saygı ve selamlarımı sunuyorum..
Çağlayıp coşup akar,
Özü gül gibi kokar,
Can dost Durdu Şahin Bey.
İki yıldır tanırım,
Sözüne inanırım,
Onunla donanırım,
Can dost Durdu Şahin Bey.
Bil İlmiyle amildir,
Tamamıyla kamildir,
Bence bir Şeyh Şamil’dir,
Can dost Durdu Şahin Bey.
Hep bağlısın vatana,
Halkımızı tutana,
Benzersin bir destana
Can dost Durdu Şahin Bey.
24.04.2010
OĞUZSOYLUM
gÖNÜL SARAYLARI BİLE SİZE DAR GELİR DOSTLAR.HER İKİ ŞAİRİMİ DOSLUKTAN YANA CANI GÖNÜLDEN KUTLUOYRUM.SEVGİLERİMLESİNİZ CANLARIM.