(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIMIZIN MEZARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIMIZIN MEZARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adım yazılı aşkımızın mezarında Hala şiir yazdırıyorsa sevgi tükenmemiştir.Zaman gittikçe daralmakta Sultanım iyi düşün.Şiirin çok güzeldi.Kutluyorum.Sevgiler
...ÇORAKTIR TOPRAK,BİTEN AŞKIN ARDINDAN.AMA,TOPRAK DOĞURGANDIR DA BİLİYORUZ. YEŞERECEK YİNE YENİ FİLİZLER.AÇACAK GÜLLER,LALELER,SÜMBÜLLER,PAPATYALAR,HERCAİLER......NELER NELER. SEBZELER,MEYVELER,İNSANA YAŞAM VEREN,İNSANI YENİ AŞKLARA SÜRÜKLEYEN...BİTMEMELİ UMUTLAR,YEŞERECEK O KARA TOPRAKLAR...
yeşeriyor üzerinde lale, papatya
beni sorma hiç sorma, gelemem ki
adım yazılı aşkımızın mezarında
...AD YAZILIR İKİ KİŞİLİK YAŞANMIŞ VE BİTEN AŞK SONRASINDA, ELBETTE ANILARA... YENİ AŞKLAR UFUKLARDA,İNSANOĞLUNUN YAPISI GEREĞİ, BULACAK HERKES DENGİNİ VE TOPRAK TOMURCUKLANACAK,DOĞURGAN OLACAK YENİ YENİDEN.AŞK ,ACI ÇEKMEK,AMA AŞKTIR SONSUZA DEK SÜRECEK.
KISA ,ÖZ DİZELER.ANLAM İÇİMİZDE, DERİNDE.SEVGİ VE SAYGILARIMLA YAZAN GÜÇLÜ KALEME... ...
Bitmiş bir sevginin ardından samimi ve öz ifadelerdi.Duyguların ifadelerini kutluyorum Nil hanım.İyi geceler dileklerimle selamlarımı,saygılarımı sunuyorum...
emeğine sağlık saygımla