(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALİM SORMADIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALİM SORMADIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir arkadaşımın sayfasında yorumunuzu görerek geldim bahçenize ve özellikle hece ile bezenmiş dizelerinizde ki ustalık mahir bir kalemle karşılaştığımı gösteriyor. bahçenizde ki çiçeklerinizden çok güzel kokular aldım sizden izinsiz. kaleminiz hiç susmasın efendim. selam ile...
Fırsat buldukça; zamamn zamanbu siteye girip şiir okuyorum arada sırada kendi yazmış olduğum ve yazmaya devam ettiğim naçizhane şiirlerimden de yayınlıyorum. sayfama hoş geldiniz. O güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Saygılarımla.
Bir alo demeyen sevgiliyi çok mu kırdın Yusuf O demiyor kırıldıysa gönlünü al sitem yanlız sitemle olmuyor seviyorsak gönül almasını da bilmeliyiz. Selamlar
Öyle bir sitem ki...Çok can yakıyor... Bir telefon ucunda olmak.Hatta tek tuşla ulaşmak o kadar zor olmamalı.... Sevgi nedir? Sevgi emektir, Hak edene verilir demek isterdim ama.. Sevmiyorsa ateşiniz kül oluncaya kadar yanmaya mahkumsunuz demektir... Tebrikler..ESRA
BİR HAL HATIR SAORMAYI ÇOK GÖREN SEVGİLİYE SİTEMDE HAKLI YÜREK.VEFA OLMYANDAN VEFA BEKLEMEKTE BOŞA .ÇOK HÜZÜNLÜ GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR...
mahir bir kalemle karşılaştığımı gösteriyor.
bahçenizde ki çiçeklerinizden çok güzel kokular aldım sizden izinsiz.
kaleminiz hiç susmasın efendim.
selam ile...