(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEKİLİMİZ-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEKİLİMİZ-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağdanlık olurlar başa, Sözümüz geçmiyor taşa, Şaştım kaldım ben bu işe, _____Bunlar bizim vekilimiz, _____Zayi oldu akılımız.......Dost onlar bizim vekilimiz değil...Onlar kendi vekilikleri bile yok...dayılar...kutluyorum duygularını...sevgilerimle...esen kal...
Kardeşim adam basıyor parayı birinci sırayı alıyor Parti için önemli olan para İnsanımız da aday kim diye bakmaz zaten partizanlık diz boyu Katilmiş hırsızmış önemli değil Ver gitsimn nasıl olsa bizim partiden Sonuç baştan belli
Görünürde bunlar vekil, Ne anlam taşırsa şekil, Kimi sakar kimi sekil, _____Bunlar bizim vekilimiz, _____Zayi oldu akılımız. ****************************** OZANIN KILICI SÖZÜ ONDAN SAKININ VEKİLLER KESKİN DAİM İKİ YÜZÜ EDEP TAKININ ŞEKİLLER...
Milletin seçme hakkı var mı? Millet liderin seçtiğini onaylamak zounda değil mi? sandık demokrasinin yolu ama sandığa niçin gittiğini sonuçlaını sorgulayan var mı çoğunluk içinde? şiir önemli sorunu taşıyor gündemem sağlıcakla
''Görevin sırf parmak kaldırmak değil Biraz da milletin derdine eğil Meclise hürmet et ne döv ne dövül Hizmet belle söz belleme mebus beğ'' hayranım abdurrahim karakoç şiirlerinin öngörüsüne.her çirkefe bişe demiş .tebrikler sayın usta,bayrak sanırım emin ellerde.ziyade olsun.saygılar...