Egemenlik, hiçbir neden ve şekilde terk ve iade edilemez, emanet edilemez. M.Kemal ATATÜRK
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Tüm Ulusumuza Kutlu olsun, daha nice Bayramlara, birlik beraberlik ve kardeşlik ruhuyla ulaşmak dileğiyle, sonsuz sevgi ve saygılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm ulusumun ve çocuklarımızın Yirmi Üç Nisan Ulusal Eğemenlik ve Çocuk bayramını en içten dileklerimle kutluıyor, sevgi, barış ve kardeşlik içinde aynı bayrağın altında ve aynı toprakların üstünde sevgi ile yaşamamızı diliyorum.
SENİN DE PERİHAN. ESKİ BAYRAMLARI ARIYORUM HEP. NE DÎNÎ, NE MİLLÎ HİÇ BİRİNDE ESKİ TATLAR YOK. ESKİLERDE BİZ TEBRİK ZARFLARI ATARDIK POSTAYLA BU BAYRAMLARDA. PARA VERİP POSTANELERDE KUYRUĞA GİRERDİK. EGEMENLİĞİMİZİN İLK TEMELİ 23 NİSANA, SADECE ÇOCUK BAYRAMI GÖZÜYLE BAKANLARI DA KINIYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE. NECATİ OCAKCI ANTALYA
Çok haklısınız, Atatürk TBMM'nin açlışıve egemenliğimiz timsali olan 23 Nisan 1920 tarihinde insanlar günün anlam ve öneminden dolayı çocuklar gibi şen oldukları, sevinip çoştukları için Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı adını vermiş bugüne ama, bu sadece çocukça bir düşünceyle çocuklarla bağdaştırırlıp o noktada bırakılacak birgün değildir kesinlikle... Tam tersine tüm toplumumuzu ilgilendiren çok anlamlı ve bir o kadar da ciddiye alınması gereken o meyanda da kutlanması gereken birgündür.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Tüm Ulusumuza Kutlu olsun, daha nice Bayramlara, birlik beraberlik ve kardeşlik ruhuyla ulaşmak dileğiyle, sonsuz sevgi ve saygılar
yüreğine sağlık