(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E V İ Y O R U M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E V İ Y O R U M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YAŞAMAK İÇİN EN GEREKLİ ŞEYLERDEN BİRİDİR SEVMEK.HERŞEYE RAĞMEN SEVEBİLMEK BENCE ESAS OLAN BUDUR..ÇIKARSIZCA KARŞILIKSIZ VE TÜM İÇTENLİKLE SEVEBİLMEK NE GÜZEL ŞEYDİR.İYİ VE GÜZELİ HERKES SEVER İŞ KÖTÜYÜ İYİ EDİPTE SEVEBİLMEKTİR
Seviyorum... ---------------------- "Sevgi.. ♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´) Sevgi, sevdiğinde kendini unutmaktır, Sevgi, sevdiğinde kendini bulmaktır, Sevgi, yokluğunda acı duymaktır, Sevgi, özlemektir, hayal kurmaktır. ♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´) Sevgi, delicesine sevgiliye tutulmaktır, Sevgilinin elini tuttuğunda, heyecanlanmaktır, Gözünden sakınmaktır, sevgiliyi kıskanmaktır, Varlığınla mutlu olmak, yokluğunda ağlamaktır. ♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥¸.•“´)♥ Sevgi, sevdiğine kulak vermektir, Yanında olsa bile sevgiliyi özlemektir, Sevgi, sarf edilen en nadide emektir, Çünkü sevgi demek, hep seni beklemektir.
Bazen eser insanın kalbinde nice fırtınalar. Başka bir kalbin etkisi altına alınmış bir kalbin esintisidir bu. Ama o kalp bilmez, bu kalbin fırtınasını onun estirdiği fırtına olduğunu. O yokken, meltem rüzgârı gibi hafiftir esintisi kalbin. Ama onun gözlerine temas ederse gözler, Tufana dönüşüverir kalbi ve beyni. Güler gözlerinin içi, kalp çarpıntısı hızlanır dönüşür tufana. Tufanın içinde hem sevinç vardır, hem heyecan, Hemde ona dillerden dökülmemiş bir sevdanın acısı ve yanışı vardır ki, Bu en kötüsüdür işte. Bazen içindeki ses derki, haykır sevdanı, Dök dillerden onun kulaklarına, kalbine ve gözlerine. Şaşırsın, afallasın,aptallaşsın onun kalbi. Hortuma dönüştür tufanını, al onuda sevdanın içine kat, Zorlada olsa, ne olursa olsun. İster katılmak istesin bu sevda fırtınasının içine, istersede arkasını dönüp seni o fırtınanın içinde tek başına bıraksın. Ne olursa olsun söyle diyor kalbim.Diyor ki Kalp; Aşk Herşeye Değer.Ama reddedilmek korkusu ve endişesi, işte bu fırtınalardan, kasırgalardan daha soğuk bir esintidir. Seni mutsuzluklar şehrine sürükler esintisiyle ve uzun süre o Mutsuzluklar şehrinden kurtulamazsın.."
Bu güzelşiirinize değişik bir yorumla yanıtladım.Tebrikler...
Sevgim sevginiz olsun güzel şaiire,sevgilerimle...
sevmek bir eylemdir inadına yaşamaktır ölümüne var olmaktır güzel şiirini kutlarım eeeeeeee sevgi insanları bazen konuşturur bazen coşturur bazen küstürür bazende öldürür ama ben güzel yüreklere mükemmel sevgiler diliyorum yaşasınlar doya doya sevgi saygılar gönül dostu