(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANMIŞ YÜREĞİME KAR BULAMAZSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANMIŞ YÜREĞİME KAR BULAMAZSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam kesinlikle tartışma konusu yaratmak istemiyorum, fakat bir bayan olarak şu genellemede çok rahatsızım;
"Yükselenyıldız" adlı şiir dostumuzun yorumu... Sevgileri bu kadar paraya döken insanlar mevcut tabiki ama ben çok nadir gördüm, gerçekten seven insan parayı pulu elde edebilmek için, sevgiyi araç olarak kullanmaz zaten, bu insanın kendi kişiliği ile ilgili bir şey... Çok özür dileyerek söylüyorum ama bu tarz insanlara seviyorum diyerek, varını yoğunu feda edenler kaybetmeye makumdur zaten... İlk önce sevgini gerçek değerini anlamaları lazım ve gerçekten insan olmaları lazım...
Şiiriniz her zamanki gibi dillere destan, tebrik ediyorum...
Bülbül olup gezsen nice bağları, Benim gülüm gibi yâr bulamazsın. Çıksan yücelere gezsen dağları, Yanmış yüreğime kar bulamazsın.
Yaşlı gözlerime vuslâtı dile, Mâzi’nin gölgesi düşerken güle. Nedâmet atıyla sen gelsen bile, Yanmış yüreğime kar bulamazsın.
Senziken sen ettim bu ahüzârı, Yaktı kül etledi sevdâ’nın nâr’ı. Eridi kalmadı dağların karı, Yanmış yüreğime kar bulamazsın.
Çekerim çileni topraktır mayam, Hayâlden öteye gitmedi rüyâm. Mil çektin gözüme karardı dünyâm, Yanmış yüreğime kar bulamazsın.
Kurumuş dalımda bir çiçek oldun, Çiçeğin özüne bal olup doldun. Candan sevdiğime uzanan yoldun, Yanmış yüreğime kar bulamazsın.
İçin için yandı bu sönmüş külüm, Yıllarca bekleyip bulduğum gülüm. Bu bağda kalmamış tutacak dalım, Yanmış yüreğime kar bulamazsın. harika bir şiir tabrik ederim
Önce sayfadaki görsellik takıldı gözüme.Ayaklarının dermanı daim olsun,yıkılma şu bal-şekerlerin üstüne dedim.Harika bir şiir okudum.Tebrik ederim.En kalbi selamlarımla...
Bu devirde sevilen kadınlar sevginin üstüne cila istiyor. Önce sevgini cilalayıp sunacaksın bayana. Öyle kuru kuru şiirle olmaz bu işler, abine soracaksın:
Önce bi araba alacaksın. Süleyip, camına bu şiirini yapıştıracak, üzerine kocaman bir buket oturtacaksın. Vereceksin eline otomobilin anaktarını ve bir de adres. Bayan sürecek elindeki adrese otomobili. Sol cebinden çıkarıp, önünde durduüunuz evin tapusunu, kırmızı kordelayla bağlanmış tapusunu sunacaksın saygı ve sevgilerle. Eve girip, salonun ortasındaki masaya baktığında banka cüzdanını görecek. "-Ooooooooooo!" derse, şansın var; demezse zor.
İstemem öylesini deme; öyle olmayanı bulamazsın.
Başka soracağın birşey olursa 7 liralık telefon kontürü karşılığı akıl verebilirim.
"Yükselenyıldız" adlı şiir dostumuzun yorumu...
Sevgileri bu kadar paraya döken insanlar mevcut tabiki ama ben çok nadir gördüm, gerçekten seven insan parayı pulu elde edebilmek için, sevgiyi araç olarak kullanmaz zaten, bu insanın kendi kişiliği ile ilgili bir şey... Çok özür dileyerek söylüyorum ama bu tarz insanlara seviyorum diyerek, varını yoğunu feda edenler kaybetmeye makumdur zaten... İlk önce sevgini gerçek değerini anlamaları lazım ve gerçekten insan olmaları lazım...
Şiiriniz her zamanki gibi dillere destan, tebrik ediyorum...