(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi kayboldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi kayboldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba arkadaşım .Şiir çok dokunaklı insanın içini burkuyor iki satırda çok şey anlatırsın arkadaşım seni kutlarım sen süpersin. şiirini daha öncede okumuştum fakat şimdi seslenince birde şiire ruh gelmiş çok çok harika olmuş Sesolan şair arkadaşı da canı gönülden kutlarım çok güzel okumuş her ikinizide kutlarım hayatından maviler yeşiller vede pemde renkler kaybolmasın dileklerimle selamlar saygılar Allaha emanet olun.
MUHTEŞEMMMMMMMMMMMMMMMMM.... SESLİ DİNLEMEK DAHA DA HOŞMUŞ ÜSTADIM... YAZAN YÜREĞE VE YORUMLAYAN NEFESE BİNLERCE SEVGİ SELAM VE SAYGI YOLLUYORUM... LÜTFEN KABUL BUYURUNUZ...
HARİKAAAAAAAA..... TERRAR TEKRAR GELİP DİNLEYECEĞİM...
Mavi sonsuzluktur.Güzelliktir.Bazen bir gözde bazende gök yüzünde.denizde her yerdedir.dünyamız mavi.Kaybolmasın,kaybetme ey sevgili dostum.Umutlarda gitmesin ki yaşam devam etsin.Sevgin daim olsun son damla dost
DEĞERLİ ÜSTADIM.. MAVİ KAYBOLMAZ HİÇ BİR ZAMAN MUTLAKA SİZİN ARAMANIZI BEKLEMEK İÇİN GİZLENİYORDUR BİR YERLERDE.. MAVİ BELKİ YARAMAZ BİR ÇOCUĞUN AFACAN GÖZLERİNDE SİZE BAKIYORDUR BELKİ DE BİR MENEKŞEYE GİZLENMİŞTİR.. ŞİİR KOKAN ELLERİNİZLE KOPARILMAYI BEKLEMEKTEDİR.. MAVİYİ BULMAK ASLINDA ÇOK KOLAYDIR, ZOR OLAN BULMAK DEĞİL, BULMAK YA DA BULMAMAK İÇİN KARAR VEREBİLMEKTİR..
YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN DEĞERLİ ÜSTAD.. ŞİİR DENİZİNE DÖKÜLMÜŞ GÜZEL BİR DAMLA.. BİR AVUÇ OKUDUK GİDİYORUZ.. TEŞEKKÜRLER...
merhaba arkadaşım yine güzel bir şiir her zaman olduğu gibi yine coşkuda yüreğin sondamla son söz gibi sevdalı yüreklerin sevdasına söyleyecek ne çok sözleri var deyilmi dostum dilerim bir gün karşılığını görür bu güzel yüreğin demekten başka yapacak bişey yok galiba arkadaşım resim çok güzel.).)tam hayalın gibiseni kutlarım sevgiyle kal hoşçakal
HÜZÜNLÜ BİR ŞİİRDİ İNŞALLAH MAVİLER KAYBOLMAZ HEP RENGİ MAVİ KALIR AĞLAMAK YOK GÜLMEK VAR YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİRİM KUTLARIM KUSURSUZ BİR ŞİİRDİ YÜREĞİN DERT GÖRMESİN SEVGİLERİMLE
UMUt ve DOSTCA