Kelimeler harfleri almış gidiyor hece Cümleler dokunuyor kaynağı yine hece Özlem doluyum bu gece benim olmalı yar Onsuz zamanda dünyalar bile geliyor dar.
Karşılık olsa ne yazar olmazsa ne yazar Kalbimdeki yara derin mezarımı kazar Kâinat şahit olsun, aşka giden tek yolsun Bu kısacık ömrüm, sana kökten feda olsun.
Seni serbest bıraktım, belki kendimi yaktım Kalbimin en özeline canım diye taktım Gidersen uğurlarım; ama içim kan ağlar İste aşarım, aşka vız gelir koca dağlar.
Kader, akan zamanın ilahi bakışıdır İlmek, ilmek inceden içimi yakışıdır Gözlerime bak, yalansam kalbimi öyle yak Göz dili her yerde aynıdır: lütfen aşk’ la bak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lütfen Aşk' la Bak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lütfen Aşk' la Bak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimeler harfleri almış gidiyor hece Cümleler dokunuyor kaynağı yine hece Özlem doluyum bu gece benim olmalı yar Onsuz zamanda dünyalar bile geliyor dar. beğeniyle okudum.çok güzeldi.kutladım saygıyla...
beyitler halinde yazsan,
sanırım daha şık olur
yüreğine sağlık
baki selamlar