Acıyan yanlarımı sivrilttim artık ey gönlüm kandırma kendini. Gökyüzü bulutlar ve kuşlar deniz derya sevdam başımdaki. Gel öp, apak alnımdan halime bir bak! İçim dışım sevi olmuşken vur sesim çıkmaz hatırımdadır dostluğum. İçime döktüm de yakut zülâllerimi şimdi yine kendime sustum .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susuyorum ey dünya.. Susuyorum sadece.. Vazgeçtiğim duyguları anlatabilmek için suskunluğum.. Sahip olduklarım/olamadıklarıma.. Susuyorum sevdalandığım ey sevdam sandığım.. Özlediklerim/kaçtıklarım sustum! Aynı şeyleri anlatmamak için, anlamazsın diye, susuyorum, sadece susuyorum.. Kimbilir belki sadece yalnızlığıma bir perde suskunluğum.. Bilseniz ah suskunluğumda yatan öylesi çok olan sesi, ah duyabilseniz sesimi.. Susmak.. saklamak istiyorum belki de duygularımı.. Sadece bana ait olanları benden/kendimden saklamak ve ait olmayanları da kendime almak için susuyorum.. Susuyorum işte sadece ve artık kendime sustum...! Büyük keyif alarak okudum 'Şiir'inizi.. Saygı ve sevgilerimle...
sera. tarafından 4/17/2010 4:05:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
sera. tarafından 4/17/2010 4:07:14 PM zamanında düzenlenmiştir.