(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞANLI RESUL GELİNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞANLI RESUL GELİNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilim bu kadar döndü, Son nebi ve son din’di, Akan gözyaşı dindi. Şanlı resul gelince. . Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. İki Cihan Serveri her şeyin en güzeline layıktır. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Dilim bu kadar döndü, Son nebi ve son din’di, Akan gözyaşı dindi. Şanlı resul gelince.
16.04.2010 OĞUZSOYLUM bence diliniz çok güzel dönmüş ve sonuçta ortaya çok güzel ve anlamlı,duygu yüklü bir şiir daha çıkmış, teşekkürler, tebrikler,saygımla,selamlar...
O'na yazılan her söz güzeldir.Yazan yürekte güzeldir.
Resulullahın hayatına şahitlik yapmak..Yani yaşatmak,şehid de ordan gelmekte değilmi.Herbir hadisi dünya insanlığını felaha kavuşturacak güçte iken. Rabbimin bize,bizden bir insanı -ÖRNEK-göstermesine rağmen böylesine bir önderi yıllarca bize unutturanlar işte böyle şu fani dünyada bocalar dururlar.
eğitimimizde,ekonomik kurtuluşumuzda O'nu anlamak ve hayatına şahitlik etmemizle mümkündür.
Dilim bu kadar döndü, Son nebi ve son din’di, Akan gözyaşı dindi. Şanlı resul gelince.Üstadım gönlün hep nur dolsun Allah yardımcın olsun kucak dolusu selamlar
(*) Hayy: Yüce Allâh’ın adı, canlı, diri. (**) Din: Mendil, yazma gibi malzeme üzerine, iğneyle yapılan işlemede en küçük birim. (***) Lâl: Dilsiz, konuşamayan.
Samimiyetiniz şiirin bütününe yansımış. Şiir ikliminizde mis kokulu güller açmış. Yüreğinizden çağlayanlar ulaşıyor yüreğimize. Gönül bahçeniz her zaman şiir gülleriyle yeşersin. Şiir gülleriniz ve gülistanınız daim çiçekli kalsın. Tebrikler. Teşekkürler.