(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA BANA ONA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA BANA ONA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
akmasın boşuna, sil gözyaşını, topla tane tane, gözlerine koy.. taşların altında kalmış başını, ipek bulutların üzerine koy..
doğrul, kalk yerinden, vakit bu vakit, kır zincirlerini, ufka kadar git. elinden, sulara düşsede ümit, üşenme, düşünme, al yerine koy..
diline yapışıp kalsa da heyhat, yaşamaya değer.. unutma hayat, bu ehvamlı hali, bedeninden at, ne sığ kalsın korkun, ne derine koy..
seninle ümidim, seninle dua’m, geçmişe, bu güne, yarına selam.. havada asılı kalmasın kelam, topla tüm taşları, gediğine koy..
ahmet turgut atlık bey çok güzel yazmışsın. Akıcı üslüp yerinde. Zevkle beğeni ile okudum. Seni üzene yazık. Taşı gediğine koymak işi tamamlar... Çok hoş bir şiir, değerli kalemini kutluyorum. Sevgiler, selamlar, saygılar.
bugünkü okuduğum şiirler mi çok güzel yoksa benmi bugün bin parçaya bölünmüşüm ki herbirinde hep kendimi buluyorum..evet zaman taşları gediğine koyma zamanı.
topla tane tane, gözlerine koy..
taşların altında kalmış başını,
ipek bulutların üzerine koy..
doğrul, kalk yerinden, vakit bu vakit,
kır zincirlerini, ufka kadar git.
elinden, sulara düşsede ümit,
üşenme, düşünme, al yerine koy..
diline yapışıp kalsa da heyhat,
yaşamaya değer.. unutma hayat,
bu ehvamlı hali, bedeninden at,
ne sığ kalsın korkun, ne derine koy..
seninle ümidim, seninle dua’m,
geçmişe, bu güne, yarına selam..
havada asılı kalmasın kelam,
topla tüm taşları, gediğine koy..
ahmet turgut atlık bey çok güzel yazmışsın. Akıcı üslüp yerinde. Zevkle beğeni ile okudum. Seni üzene yazık. Taşı gediğine koymak işi tamamlar... Çok hoş bir şiir, değerli kalemini kutluyorum. Sevgiler, selamlar, saygılar.