(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Satır Arası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Satır Arası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki satır arası hayattı şiiriniz kısa, geri dönüşü olmayan özlemler pişmanlılklar,heyhat vakit geçmiştir artık.... Çok beğendim şiirinizi kutluyor saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
özlemi o kadar güzel anlatmışsınız ki yazacagım cümleler bile anlatamaz herhalde ne kadar etkılendıgımı..çok derın anlamları içeren ve benı alıp uzaklara götüren sözlerdı..yüregınıze saglık..tebrıkler..sevgilerimle
Sanki der ki dizeler; Ertelenmiş bir sevgi borçlusun bana ey hayat.. Sımsıcak kavuşmalar borçlusun. Karşı çıkmadığım, isyan ettiğim zamanlarım da oldu sana. Sararmış yüreğimin içinde yaşadığım acılar, özlem, hasretlik, sevdam ve dipsiz kuyularında yatan yalnızlığım var.. ve onlar kadar varoldum. Daha bilemediğim/yaşayamadığım acıları da yaşatacaksın belki de kimbilir...! Ey hayat işte senin yarattığın eserim ben. Karşındayım.. Desemki terk edip gidiyorum sendeki yaşanmışlıkları, umursar mısın iki satır arasında acaba beni..? Büyük keyifle okudum az satırlara çok anlam sığdırdığınız 'Şiir'inizi.. Saygı ve sevgilerimle...
sera. tarafından 4/15/2010 5:08:26 PM zamanında düzenlenmiştir.